Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Оцініть цей сайт


аватар
Кукол Екатерина Валерьевна

Рейтинг: 10
аватар
Липовецька Юлія Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Николайчук Сергей Владимирович

Рейтинг: 10
Черняк Катерина Василі

Рейтинг: 16
аватар
Побережна Тетяна Анатоліївна

Рейтинг: 16
аватар
Калініченко Катерина Павлівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Методика викладання соціально-педагогічних і психологічних дисціплін КМР 2 (НУ Шевченка)


Контрольна робота
K-27791

Контрольно-модульна робота 2
КОНТРОЛЬНО-МОДУЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ. ТЕСТ 2.
№ 1
Запитання: Форма (від лат. - зовнішній обрис, зовнішній вигляд) розглядається в науці як зовнішній вираз будь-якого змісту. В педагогіці та навчальній практиці під формами навчання прийнято розуміти ту або іншу побудову, організацію навчальної діяльності викладача та учня.

№ 2
Запитання: Який мотив не належить до мотивів навчання?
1). мотиви пізнавального інтересу;
2). мотив обов'язку
3). мотив відповідальності
4). альтруїстичний мотив

№ 3
Запитання: Які види лекцій не сприяють залученню студентів до активної розумової діяльності?
1). проблемний виклад матеріалу;
2). проблемний виклад із наступною роботою студента за певним планом;
3). комбіновану лекцію, яка включає реконструктивно-варіативну діяльність студентів;
4). лекція-конспектування;
5). комбіновану лекцію, яка включає частково-пошукову діяльність студентів;
6). лекцію, у процесі якої створюються проблемні ситуації.

№ 4
Запитання: Оберіть відповідність назв лекцій та їхніх характеристик.
А. дана лекціяполягає в тому, щоб дати студентам загальне уявлення про завдання і зміст усього курсу, розкрити структуру й логіку конкретної галузі науки, культури, взаємозв'язок з іншими дисциплінами, особливості вивчення найбільш складних тем тощо.
В. Лекція присвячується розкриттю конкретних тем навчальної програми.
С. Цю лекцію переважно читають перед або підчас виробничої практики, її головне завдання полягає в тому, щоб сприяти забезпеченню належного взаємозв'язку й наступності між теоретичними знаннями і практичними вміннями та навичками студентів.
D.На даній лекції підводяться підсумки вивченого й викладеного матеріалу з даного предмета в цілому шляхом виділення вузлових питань лекційного курсу і зосередження уваги на практичному значенні здобутих знань для подальшого навчання і майбутньої професійної діяльності студентів.
1. Заключна лекція
2. Тематична лекція
3. Вступна лекція
4. Оглядова лекція

№ 5
Запитання: Оберіть послідовність етапів проведення практичних занять:
А. практична частина як планова.
В. заключне слово викладача.
С. відповіді на запитання студентів.
D.вступ викладача.

№ 6
Запитання: Дидактична мета семінару - поглиблення й закріплення інформації, перевірка та оцінка знань, повторення вивченого, розвиток творчого мислення, уміння використовувати теоретичні знання на практиці, повідомлення нової інформації тощо.

№ 7
Запитання: Як називаються упорядковані способи взаємопов'язаної роботи викладача і студентів, спрямовані на розв'язання навчальних завдань і досягнення кінцевої мети навчання.

№ 8
Запитання: Чи вірним є те, що метод навчання − це система послідовної взаємодії тих, хто навчає, і тих, що навчаються, спрямована на організацію засвоєння змісту освіти?

№ 9
Запитання: Які функції не належать до загальнопедагогічних функцій методів навчання?
1).освітня,
2). адаптуюча
3). розвиваюча,
4). виховна,
5). мотиваційна,
6).координуюча,
7). контрольно-корекційна.

№ 10
Запитання: Як називається метод навчання, який є способом організації спільної діяльності викладача і студентів, при якому викладач дає готову інформацію, а студенти її сприймають, осмислюють і фіксують у пам'яті. Інформація подається у вигляді розповіді, лекції, пояснення за допомогою друкованих посібників, практичного показу способів діяльності.

№ 11
Запитання: Чи вірним є ствердження, що інформаційно-рецептивне навчання − один із найбільш затратних способів передачі узагальненого й систематизованого досвіду?

№ 12
Запитання: При пояснювально-ілюстративному навчанні лекція є основною формою занять.

№ 13
Запитання: Як називається навчання, основою якого є створення проблемних ситуацій у навчальному процесі (викладачем або студентом) і вирішення їх?

№ 14
Запитання: Унесення елемента дослідження в навчальне заняття сприяє формуванню активності, самостійності, ініціативи та інших якостей студентів.

№ 15
Запитання: Як називається метод залучення студентів до самостійних спостережень, на основі яких вони встановлюють зв'язки предметів і явищ дійсності, пізнають закономірності, роблять висновки?

№ 16
Запитання: Оберіть відповідність назв та характеристик ігрових методів, які використовують в педагогіці:
А. - засіб навчання спеціалістів різного профілю і формування їх особистісних та ділових якостей.
В. − це соціально-психологічний тренінг, де інтенсифікація досягається не лише впливом викладача, але й пізнавальною захопленістю учасників гри.
1. Рольова гра
2. Ділові ігри

№ 17
Запитання: Оберіть відповідність назв та характеристики функцій методів навчання.
А. оптимально сприяє набуванню тими, хто навчається, наукових знань, умінь, навичок, формуванню на цій основі наукового світогляду.
В. цілеспрямоване формування певної системи емоційно-ціннісних відносин суб'єкта (особистості) з навколишнім світом: трудових, державно-правових, суспільно-політичних, моральних, патріотичних, інтернаціональних, національно-етичних, естетичних, екологічних, економічних тощо.
С. сприяє розвитку особистості.
D. об'єднує методи в єдину систему, мету, зміст та організацію навчального процесу.
Е. стимулює інтерес студентів до навчання, його позитивних мотивів.
3. Освітня функція
5. Виховна функція
1. Розвиваюча функція
4. Організуюча функція
2. Спонукальна (мотиваційна) функція

№ 18
Запитання: Оберіть відповідність загально дидактичних принципів та принципів в умовах модульної технології:
А. науковості,
В. диференціації,
С. доступності
D.модульності,
Е. системності
F послідовності,
G. індивідуалізації,
H.орієнтації на майбутню професію.
1. загальнодидактичні принципи
2. специфічні принципи

№ 19
Запитання: Що не належить до засобів подання інформації?
1). аудиторна дошка;
2). плакати;
3) проекційні пристрої із носіями інформації;
4) смартфон;
5) телевізійна техніка;
6) підручники, посібники та інші навчально-методичні видання;
7) роздатковий матеріал.

№ 20
Запитання: Як називається дидактичне поняття, що позначає навчальну проблему з чіткими умовами, що задаються викладачем або виявленими і сформульованими ким-небудь із студентів, і через це отримала обмежене поле пошуку і стала доступною для вирішення всіма студентами?

№ 21
Запитання: Чи вірним є ствердження, що питання, яке вимагає відтворення по пам'яті, не є проблемним?

№ 22
Запитання: Як називається навчальне запитання, яке входить до складу проблемного завдання або окремо взяте, що вимагає відповіді на нього за допомогою мислення?

№ 23
Запитання: Оберіть відповідь: „Де і коли зародилося програмоване навчання з його специфічними методами?”
1). В 40-х роках в Росії;
2). в 50-х роках в США;
3). В 60-роках в Англії.

№ 24
Запитання: Як називають систему збору, накопичення, зберігання, пошуку, обробки та подання інформації в педагогіці?

№ 25
Запитання: Нові інформаційні технології навчання визначаються як системи засобів і методів обробки даних, що мають на увазі цілеспрямоване створення, передачу, охорону, відображення інформаційного продукту (даних, ідей, знань тощо) з найменшими витратами та залежно від закономірностей середовища, де вони розвиваються.

№ 26
Запитання: Визначте послідовність 3етапів програмування дисципліни:
А. алгоритмізація процесу керування діяльності студента;
В. методична проробка навчального матеріалу;
С. програмування

№ 27
Запитання: Який з етапів розвитку якості навичок і вмінь у сценарії програми для комп'ютера є зайвим?
1. орієнтовний,
2. остаточний,
3. стереотипний,
4. варійований.

№ 28
Запитання: Який з параметрів для оцінки комп'ютеризованих програм навчання є зайвим?
1). контекст (призначення програми),
2). план навчання,
3). особистісна координація,
4). технічна організація програми,
5). людський фактор,
6). документація.

№ 29
Запитання: Найкращий ефект і якість при комп'ютерному навчанні дають програми з такими властивостями, як універсальність, образність, структурність.

№ 30
Запитання: Оберіть відповідність назв та характеристик властивостей програм, які дають найкращий ефект і якість при комп'ютерному навчанні:
С. програмне забезпечення має бути доступне для користувачів з різним рівнем підготовки до предмета.
D.необхідно створити найбільш просту взаємодію з користувачем.
А. матеріали з теорії дисципліни мають даватися за допомогою образів (графіки, таблиці, малюнки, відеокліпи тощо).
В. поетапний показ тем, які складають розділ предмета.
1. універсальність
2. простота
3. образність
4. структурність

№ 31
Запитання: Яку роль може грати викладач для здійснення студентам допомоги в оволодінні знаннями за допомогою мережі Internet?
1). роль провідника
2). роль адвоката
3). роль порадника
4). роль буфера
5). роль контролера

№ 32
Запитання: Що не є методом інтерактивного навчання?
1) евристична бесіда,
2) метод дискусії,
3) метод лекції,
4) „мозкова атака”,
5) метод „круглого столу”,
6). метод „ділової гри”.

№ 33
Запитання: Як називається форма управління та самоуправління самостійною діяльністю студентів?

№ 34
Запитання: Навчальний матеріал, передбачений для самостійного опрацювання та опанований студентом, не підлягає підсумковому контролю нарівні з матеріалом, який опрацьовується під час навчальних занять.
Правильна відповідь: Не вірно.

№ 35
Запитання: Що не входить до рівнів змістовної самостійності?
1) виконавча самостійність;
2) самостійність у типових ситуаціях;
3) особистісна самостійність;
4) самостійність у нетипових ситуаціях;
5) творча самостійність.

№ 36
Запитання: Оберіть відповідність назв та характеристик етапів самостійної роботи:
А. аудиторна самостійна робота студентів та поза аудиторна самостійна робота студентів
В. навчально-методичне забезпечення
С. нормування; планування; організація
D.корекція навчального процесу (викладачем) та самокорекція
Е. контроль; самоконтроль; самоперевірка
1. І етап (підготовчий)
2. II етап (теоретичний)
3. III етап (навчально-практичний)
4. IV етап (контрольний)
5. V етап (корекційний)

№ 37
Запитання: Які вимоги є зайвими при організації контролю?
1. Систематичність
2. Проблемність
3. Масовість
4. Гласність
5. Адаптивність

№ 38
Запитання: Як називається опис умов, на які має спиратися викладач, виставляючи оцінку?

№ 39
Запитання: Оберіть відповідність назв видів контролю до їхніх характеристик:
А. контроль рівня знань та вмінь у процесі навчання, який проводиться на лекціях, семінарах, лабораторних і практичних заняттях. Цей вид контролю дозволяє не лише визначити рівень оволодіння знаннями та вміннями, а й сприяє своєчасному коригуванню дій викладачів та студентів.
В. контроль, який проводиться в кінці вивчення курсу. Це семестровий контроль, іспити, ліцензовані та інтегровані іспити, державна атестація студента.
С. контроль, який здійснюється після вивчення розділу, теми; він сприяє аналізу певного важливого напряму навчального процесу, допомагає систематизувати та узагальнити знання, звести їх у певну систему. Проводиться в кінці семестру.
1. Поточний контроль
2. Періодичний контроль
3. Підсумковий контроль

№ 40
Запитання: Як називається визначення рівня підготовленості людини в певній галузі знань, психологічного, фізичного й розумового стану, професійної придатності, обдарованості та інших якостей особи за допомогою системи спеціально підготовлених завдань?
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 9
Гостей: 9
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.