Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Науково-теоретичні підходи вітчизняних педагогів до розробки нових педагогічних технологій
Контрольна робота
№ K-28203
Мета: засвоїти поняття «освітні технології» та виділити й охарактеризувати підходи відомих педагогів у розробці нових освітніх технологій. Обговорення теоретичних питань: 1. Охарактеризувати ключові ідеї технології Л.Занкова. 2. Спільні та відмінні особливості технологі розвивального навчання Л.Занкова та Д.Ельконіна-В.Давидова. 3. Моделі особистісно орієнтованої педагогіки (За Н.Якиманською). 4. Розкрити сутність теорії формування прийомів засвоєння знань і навчальної роботи Д.Богоявленського та Н.Якиманської. 5. Суть теорії поетапного формування розумових дій П.Гальперіна та Н.Тализіної. Питання для контролю та самоконтролю: 1. Які основні ідеї розвивального навчання? Охарактеризуйте їх. 2. У чому виявляється взаємозв’язок навчання і розвитку? 3. Чим обумовлена складність реалізації особистісно орієнтованого підходу в освіті? 6. Дайте тлумачення висловів: - К.Д.Ушинський «Наставник повинен тільки допомагати вихованцю боротися з труднощами осягнення того чи іншого предмета: не вчити, а допомагати вчитися»; Практичне завдання: 1. Заповніть таблицю: Компоненти педагогічного процесу Традиційне навчання Розвивальне навчання 1. Проаналізувати відвіданий урок зі спеціальності (згідно схеми), звертаючи особливу увагу на інноваційні педагогічні технології у навчанні
Зразок роботи Обговорення теоретичних питань: 1. Охарактеризувати ключові ідеї технології Л.Занкова. Теоретичною основою системи розвивального навчання Л.В.Занкова є наступні ключові положення: 1. За переконанням Л.В. Занкова, розвиток є складним процесом, який визначається як зовнішніми, так і внутрішніми факторами. Під основним зовнішнім фактором Л.В. Занков розумів навчання, а під внутрішніми – індивідуальні особливості кожної дитини. Взаємозв’язок названих факторів випливає з наступного: навчання веде за собою розвиток дитини, проте при організації навчання необхідно враховувати внутрішні закономірності розвитку психіки школярів, їх індивідуальні особливості. 2. Сприятливі можливості для розвитку внутрішніх індивідуальних особливостей школярів у процесі навчання будуть створені в тому випадку, якщо навчання буде будуватись з урахуванням „зони ближнього розвитку дитини”, тобто в ході навчання повинні створюватись умови для подолання дітьми посильних труднощів, які в першу чергу мають розвивати наступні компоненти психологічної діяльності дітей: спостережливість, мислення, емоційно-вольові якості і практичні дії.
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи