Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ХАРАКТЕРИСТИКА ВІТЧИЗНЯНОГО І ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ.
Реферат
№ K-28205
ВСТУП РОЗДІЛ I. ДОСВІД ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ 1.1 Досвід запровадження профільного навчання у старшій школі радянського періоду 1.2 Досвід запровадження профільного навчання у старшій школі сучасності РОЗДІЛ ІІ. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ВИСНОВКИ ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
ВСТУП
Профільне навчання в старшій школі - один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти, одна з найбільш життєздатних освітніх реформ. У цієї ідеї, мабуть, нема опонентів, адже практико - орієнтоване навчання постало на часі. Профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, до успішної соціалізації, полегшення адаптації до самостійного життя, подолання інфантилізму підлітків, виховання відповідальності за прийняття рішень. Сьогодні вже не виникає питання, чи потрібне профільне навчання, а актуальніше інше - навіщо воно потрібне. Чи виконує воно належним чином ту місію, яку на нього покладено, чи завжди досягає своїх цілей? У Національній доктрині розвитку освіти в Україні йдеться про профілізацію як про один із шляхів забезпечення рівного доступу дітей до освіти. Проте, як відомо, сільська школа не має умов таких, як міська. (Нагадаємо, що частка сільських і містечкових шкіл становить більше половини від загального числа освітніх установ України). У сільських регіонах немає належної інфраструктури, яка могла б задовольнити запити кожної дитини. Сільські школи в основному малокомплектні і тому однопрофільні, тобто фактично учень позбавлений можливості вибирати профіль, який йому до вподоби. Отже, на практиці йдеться про профільну школу як навчальний заклад, а не про профільну освіту кожного учня. Таким чином, виходить, що регіональний принцип у профільній освіті в даному випадку спрацьовує краще, ніж принцип індивідуалізації навчання. Проблема профільного навчання учнів, напрями його розвитку окреслені у таких освітніх документах: Державній національній програмі «Освіта. Україна ХХІ століття»; законах України: «Про освіту», «Про загальну середню освіту»; «Концепції загальної середньої освіти»; «Концепції профільного навчання в старшій школі».
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи