Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ШКОЛА ДЛЯ ЖИТТЯ, ЧЕРЕЗ ЖИТТЯ»
Реферат
№ K-28207
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ I. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ШКОЛА ДЛЯ ЖИТТЯ, ЧЕРЕЗ ЖИТТЯ» 1.1 Історія виникнення технології 1.2 Концептуальні положення 1.3 Мета й завдання технології 1.4 Зміст технології ВИСНОВКИ ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Зразок роботи ВСТУП За сучасних умов відбувається активний пошук новаторських ідей, методів навчання й виховання, що об’єднані високою метою – змінити позицію педагога, навчити його щиро вірити в учня, відмовитися від прямого примусу й натиску на нього, бачити в кожному особистість, дати учневі відчути радість успіху в здобутті нових знань, спілкуванні з однолітками, учителями, батьками. На сучасному етапі еволюції національна система освіти відчуває насичення новими теоретичними та практичними підходами щодо інтенсифікації процесу навчання. Значна доля інновацій належить педагогічним технологіям, що активно увійшли в широкий обіг. Так, наприклад, технологія «школа для життя, через життя» Ж.-О. Декролі.
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи