Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ШКОЛА ДЛЯ ЖИТТЯ, ЧЕРЕЗ ЖИТТЯ»
Реферат
№ K-28207
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ I. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ШКОЛА ДЛЯ ЖИТТЯ, ЧЕРЕЗ ЖИТТЯ» 1.1 Історія виникнення технології 1.2 Концептуальні положення 1.3 Мета й завдання технології 1.4 Зміст технології ВИСНОВКИ ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Зразок роботи ВСТУП За сучасних умов відбувається активний пошук новаторських ідей, методів навчання й виховання, що об’єднані високою метою – змінити позицію педагога, навчити його щиро вірити в учня, відмовитися від прямого примусу й натиску на нього, бачити в кожному особистість, дати учневі відчути радість успіху в здобутті нових знань, спілкуванні з однолітками, учителями, батьками. На сучасному етапі еволюції національна система освіти відчуває насичення новими теоретичними та практичними підходами щодо інтенсифікації процесу навчання. Значна доля інновацій належить педагогічним технологіям, що активно увійшли в широкий обіг. Так, наприклад, технологія «школа для життя, через життя» Ж.-О. Декролі.
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи