Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Який курс найскладніший?


Шалатовська Наталія Миколаївна

Рейтинг: 10
аватар
Паньків Марян Степанович

Рейтинг: 10
Крілик Юлія Андріївна

Рейтинг: 29.8
аватар
Андрій Олександрович

Рейтинг: 10
аватар
Крицкалюк Соломія Ігорівна

Рейтинг: 10
Гудкова Тетяна Володимирівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Теорія ТРВЗ як технології розвитку особистості


Курсова
K-28208

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теорія ТРВЗ як технології розвитку особистості
1.1. Історія розвитку теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ) Г. С. Альтшуллера
1.2. Основні аспекти та особливості методики ТРВЗ
1.3. Етапи роботи з використанням ТРВЗ в виховному процесі дошкільного закладу
РОЗДІЛ 2. Практичний матеріал з розвитку творчих здібностей з
допомогою ТРВЗ-технології
2.1 Комплекс занять за технологією ТРВЗ: приклади та рекомендації
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Зразок роботи
Актуальність. Зміна парадигми освіти в напрямку виховання творчої особистості вимагає від педагогів якісно нового підходу в роботі з розвитку творчих можливостей дітей.
Сучасний етап розвитку українського суспільства потребує якісно нового рівня освіти, підвищення її конкурентоспроможності, розв’язання стратегічних завдань, пов’язаних з новими економічними і соціокультурними умовами з огляду на інтеграцію України у світовий освітній простір.
У сучасній освіті гостро стоїть завдання виховання творчої особистості, розвитку здібностей дитини, її потреб, мотивів поведінки.
Традиційний підхід до навчання дошкільнят, побудований на сприйнятті ними різноманітної інформації, досягав своєї мети - повідомлення знань, але не міг навчити їх мислити. В результаті вже в дитячому саду у дитини формуються стереотипи мислення і поведінки. Виникає так звана психологічна інерція [12, с. 78]. Але все в світі змінюється, і поява нових умов або проблем обов'язково вимагають інших способів дії, тоді як психологічна інерція змушує діяти по-старому, заважає, гальмує. Тому необхідно впроваджувати інновації в освітній процес, з метою розвитку мислення і уяви дітей.
Дошкільник в силу своєї вікової специфіки - шукач. Його увагу завжди направлено на те, що йому цікаво. Важливо не упустити момент, підтримати інтерес дитини, зміцнити її віру в свої можливості. Завдання батьків, педагога - таким чином організувати процес пізнання, щоб він був повний жвавості та зацікавленості. Тому практики активно використовують серед сучасних інновацій в дошкільній освіті саме ті методики та технології, які не тільки результативні, але і захоплюючі. До таких технологій відноситься і ТРВЗ.
На думку дослідників, творча особистість – це такий тип особистості, для якого характерна стійка, високого рівня спрямованість на творчість, мотиваційно-творча активність, що виявляється в органічній єдності з високим рівнем творчих здібностей, які дозволять їй досягти прогресивних, соціально та особистісно значущих результатів в одному або кількох видах діяльності. Використання ТРВЗ технологій сприяє розвитку таких рис характеру та допомагає активно користуватися набутими знаннями.
Питанням «ТРВЗ» займалися такі педагоги як: A. М.Страунінг,
М. Н.Шустерман, Л.О.Нестеренко, О.Н.Самойлова, B. Багатий, Е. Крилов,
А. В. Яценко, С.І.Гін. А.М.Страунінг і О.І.Нікашін адаптували основні принципи ТРВЗ для дітей дошкільного віку. За допомогою спеціально розроблених ігор-занять дошкільнята знайомляться з навколишнім світом, у них формується системне, діалектичне мислення, розвивається творча уява.
Цікаві прийоми для розвитку творчої уяви запропонував педагог-практик Л.О.Нестеренко. На матеріалі загадок діти вчяться фантазувати, самостійно шукати шляхи вирішення творчих завдань.
С.І.Гін в своїх посібниках розкрив основні поняття ТРВЗ, розробив практичний матеріал по системному використанню даної технології в роботі з дітьми дошкільного віку.
Протиріччя. Незважаючи на величезну кількість програм навчання і виховання, а також розроблених конспектів занять з використанням методів ТРВЗ, літератури, яка розкриває і докладно описує їх сутність, вочевидь недостатньо [3, с. 14]. Що привело до того, що вихователі, провівши ряд розроблених і описаних в літературі занять, не можуть продовжити навчання дітей діалектичному мисленню, так як самі не володіють специфічними методами і прийомами, не можуть перенести і використовувати їх в інших видах діяльності, на інших заняттях.
Об'єкт дослідження: процес розвитку творчого мислення дітей.
Ціна

500

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 60
Гостей: 60
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.