Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація командної роботи спеціалістів в інклюзивному закладі
Контрольна робота
№ K-28446
Дп6. Організація командної роботи спеціалістів в інклюзивному закладі (теорія і практика)
Контрольна робота 1. Теоретичний блок Розкрийте зміст і напрямки: 1. Форми командної підтримки фахівцями ІРЦ, види наставництва. 2. Психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутистичного спектру. 3. Значення МКФ-ДП для укладання ІПР дитини з ООП. 4. Які параметри для масштабування кваліфікаторів для структур організму (МКФ-ДП)? 5. Яким чином допомогає МКФ-ДП кваліфікатор в складанні ІПР дитини з ООП?
2. Практичний блок Проаналізувати практичні завдання: - Я мама дитини з порушенням слуху. В ІРЦ є логопед, а от сурдопедагога нема. Їздимо у Львів або займаємося онлайн зі спеціалістом звідти. Де шукати сурдопедагогів, щоби не ризикувати дитиною в період карантину поїздками? - У висновку ІРЦ прописав типову освітню програму. Проте в дитини порушення інтелектуального розвитку та порушення мовлення. Як скласти індивідуальний навчальний план? На мою думку, у висновку помилка. Адже програма має бути модифікованою. Має бути інший розклад та не відвідування іноземної мови. Дитина не читає. - Дитина вчиться за інклюзивною формою ще з висновком ПМПК. Чи має директор школи наполягати, щоби батьки вернулися за висновком в ІРЦ? У висновку ПМПК не вказано терміну дії. Чи означає це, що батьки можуть не звертатися до ІРЦ і в разі переходу в 5 клас?
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи