Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація командної роботи спеціалістів в інклюзивному закладі
Контрольна робота
№ K-28446
Дп6. Організація командної роботи спеціалістів в інклюзивному закладі (теорія і практика)
Контрольна робота 1. Теоретичний блок Розкрийте зміст і напрямки: 1. Форми командної підтримки фахівцями ІРЦ, види наставництва. 2. Психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутистичного спектру. 3. Значення МКФ-ДП для укладання ІПР дитини з ООП. 4. Які параметри для масштабування кваліфікаторів для структур організму (МКФ-ДП)? 5. Яким чином допомогає МКФ-ДП кваліфікатор в складанні ІПР дитини з ООП?
2. Практичний блок Проаналізувати практичні завдання: - Я мама дитини з порушенням слуху. В ІРЦ є логопед, а от сурдопедагога нема. Їздимо у Львів або займаємося онлайн зі спеціалістом звідти. Де шукати сурдопедагогів, щоби не ризикувати дитиною в період карантину поїздками? - У висновку ІРЦ прописав типову освітню програму. Проте в дитини порушення інтелектуального розвитку та порушення мовлення. Як скласти індивідуальний навчальний план? На мою думку, у висновку помилка. Адже програма має бути модифікованою. Має бути інший розклад та не відвідування іноземної мови. Дитина не читає. - Дитина вчиться за інклюзивною формою ще з висновком ПМПК. Чи має директор школи наполягати, щоби батьки вернулися за висновком в ІРЦ? У висновку ПМПК не вказано терміну дії. Чи означає це, що батьки можуть не звертатися до ІРЦ і в разі переходу в 5 клас?
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи