Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Практичні 6-7 Проектування та методичний супровід освітнього процесу в початковій школі
Контрольна робота
№ K-28469
Практичне заняття №6
Тема. Конструювання проблемних ситуації, творчих педагогічних завдань за власним задумом з метою наступного аналізу
Мета: формування аналітико-синтетичних, конструктивно-творчих умінь студентів у контексті діяльності з моделювання педагогічних ситуацій.
Ключові поняття: модель проблемної педагогічної ситуації; продуктивне мислення педагога.
План заняття. 1. Проблемні ситуації, творчі педагогічні завдання оформити у вигляді портфоліо з наданням бібліографічних посилань. Додаток Г Інструкція алгоритмізованого типу до розв’язання педагогічного (виховного) завдання. І. Стадія осмислення завдання. Перший крок: проаналізувати конкретну педагогічну ситуацію. Другий крок: сформулювати педагогічне завдання. ІІ. Аналітична стадія. Перший крок: визначити кінцевий результат розв’язання конкретного педагогічного завдання в ідеальному вигляді. Другий крок: визначити, які галузі наукового (педагогічного) знання допоможуть вам у виробленні вірного рішення. Третій крок: відібрати та проаналізувати актуальну інформацію (нормативно-законодавчу), науково-теоретичну, навчально-методичну, новітню оглядову тощо). ІІІ. Оперативна стадія. Перший крок: сформулювати основний принцип, на якому ґрунтується конкретне рішення. Другий крок: накреслити загальну стратегію виховного процесу. Третій крок: визначити зміст доцільних дій-кроків у межах обраної стратегії. Четвертий крок: скласти в цілому проект розв’язання вихідного педагогічного завдання. ІV. Контролююча стадія. Перший крок: проаналізувати повторно сенс педагогічної проблеми й завдання, що нею зумовлене. Другий крок: перевірити кожний елемент проекту з огляду на доцільність для кінцевого рішення.
Додаток Д Еталонна стратегія розв’язання комунікативного завдання І. Стадія формування завдання. 1.1. Осмислити зміст педагогічної ситуації. 1.2. Сформулювати основну суперечність. 1.3. Сформулювати проблему. 1.4. Сформулювати завдання. ІІ. Аналітико-прогностична стадія. 2.1. Припустити імовірний перебіг природнього розвитку ситуації (без надання коригуючого впливу). 2.2. Сформулювати ідеальний (бажаний) кінцевий результат). 2.3. Визначити умови, що сприяють отриманню ідеального результату. 2.4. Визначити чинники, що гальмують процес ціледосягнення. ІІІ. Проектувально-оперативна стадія. 3.1. Сформулювати головну ідею (принцип) вирішення проблемної ситуації. 3.2. Сформулювати гіпотезу щодо отримання її розв’язання. 3.3. Вибудувати загальну стратегію проектованого педагогічного процесу. 3.4. Визначити функції усіх суб’єктів педагогічного процесу відровідно до мети. 3.5. Скласти загальний проект рішення. ІV. Оцінно-контролююча стадія. 4.1. Розглянути повторно кінцеву мету (продукт) процесу розв’язання 4.2. Проаналізувати кожний етап проекту рішення з огляду на мету. 4.3. Обґрунтувати правомірність кожного епату й елементів проекту рішення. 4.4. Обґрунтувати ступінь професійної зрілості рішення. V. Стадія коригування. 5.1. Виявити й переконструювати недостатньо професійні елементи проекту рішення. 5.2. Удосконалити проект рішення. 5.3. Оформити остаточний варіант рішення (у вигляді програми діяльності, операційної моделі, органіграми тощо).
Додаток Е Інструкція типу алгоритмізованих евристик (евристичних правил) до розв’язання виховних завдань 5.4. І. Стадія вибору завдання 5.5. Перший крок: осмисліть зміст педагогічної ситуації. 5.6. Другий крок: сформулюйте педагогічне завдання. 5.7. II. Аналітична стадія 5.8. Перший крок: визначте кінцевий результат в ідеалі (дайте відповідь на питання: „Що бажано отримати в самому ідеальному випадку?”). 5.9. Другий крок: визначте, що може завадити отриманню ідеального результату. 5.10. Третій крок: визначте, що може сприяти відхиленню процесу від мети. 5.11. Четвертий крок: визначте, за яких умов може бути отриманий близький до ідеального результат. 5.12. III. Оперативна стадія 5.13. Перший крок: виконайте роботи для поповнення компонентного складу завдання. 5.14. Другий крок: ґрунтуючись на провідних положеннях педагогіки, педагогічної психології, акмеології, соціальної педагогіки, дайте відповідь на питання: „У чому полягає головний принцип рішення?” 5.15. Третій крок: виконайте дії з проектування загальної стратегії педагогічного процесу. 5.16. Четвертий крок: виконайте операції з конструювання всіх компонентів педагогічного процесу відповідно до мети. 5.17. IV. Контролююча стадія 5.18. Перший крок: осмисліть повторно кінцеву мету пошуку. 5.19. Другий крок: спробуйте довести правомірність включення кожного елементу до проекту.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи