Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Практичні 8-10. Проектування та методичний супровід освітнього процесу в початковій школі
Контрольна робота
№ K-28470
Проектування та методичний супровід освітнього процесу в початковій школі
Практичне заняття №8 Тема. Аналіз й розв'язання проблемних ситуацій і завдань за алгоритмами, що надаються. Професійно-орієнтована гра. Мета: формування професійно-педагогічних умінь гностичного, комунікативно-організаційного, конструктивно-проектувального класу в контексті розв'язання професійно-педагогічних завдань та відповідної імітаційно-моделюючої діяльності студентів. Ключові поняття: структура творчого пошуку; проблемна ситуація; суперечність; проблема; ідея; гіпотеза; експеримент; проект рішення; алгоритм розв'язання. План заняття. 1.Програти ситуацію з розподілом ролей провідних суб'єктів. 2.Запропонувати проєкт розв'язання наданої педагогічній ситуації (у письмовому вигляді). Як обов'язкові складники проєкт має містити: 1) відтворення фази аналізу запропонованої проблемної ситуації; 2) опис фази трансформації ситуації та вироблення рішення; 3) рефлексивна оцінка ступеню досягнення мети.
Практичне заняття №9 Тема. Розробка проекту педагогічної системи в контексті професійної-педагогічної діяльності. Мета: розробити проєкт інноваційної педагогічної системи за обраною проблемою. Ключові поняття: технологія проектування інноваційних педагогічних систем; алгоритм розробки проекту рішення творчого професійно-педагогічного завдання. План заняття. 1. Визначити психолого-педагогічну проблему, що підлягає розв'язанню. 2. Розподілитися на творчі (проєктні) групи для вироблення колективного (групового) проекту розв'язання обраної проблеми.
Практичне заняття №10 Тема. Розробка проекту педагогічної системи в контексті професійної-педагогічної діяльності. Мета: розробити проєкт інноваційної педагогічної системи за обраною проблемою. Ключові поняття: технологія проектування інноваційних педагогічних систем; алгоритм розробки проекту рішення творчого професійно-педагогічного завдання. План заняття. 1. Опрацювати обрану психолого-педагогічну проблему за ключовими етапами технології проектування інноваційної педагогічної системи (алгоритм див. у Додатку Ж). 2. Презентувати проєкт (відеоверсія; графічна модель; протокол процесу розв'язання тощо).
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи