Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Педагогічне спілкування та роль учителя в формуванні дитячого колективу
Курсова
№ K-427
ВСТУП
Розділ I. ГОЛОВНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ 1.1. Педагогічне спілкування як соціально-психологічна взаємодія 1.2. Стилі педагогічного спілкування 1.3. Техніка й технологія педагогічного спілкування 1.4. Мовна техніка 1.5. Комунікативні вміння педагога
Розділ II. ОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ ТА РОЛЬ УЧИТЕЛЯ В ЙОГО ФОРМУВАННІ 2.1. Колектив як форма виховання 2.2. Педагогічне управління колективом 2.3. Розвиток дитячого колективу 2.4. Умови ефективної діяльності педагога в учнівському колективі 2.4. Професійні якості педагога, працюючого з колективом
Розділ III. ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ 3.1. Мета, задачі та методи експериментальних досліджень 3.2. Дослідження і аналіз задоволеності професією учителя 3.3. Дослідження і аналіз комунікативних та організаторських схильностей
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи