Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Педагогічне спілкування та роль учителя в формуванні дитячого колективу
Курсова
№ K-427
ВСТУП
Розділ I. ГОЛОВНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ 1.1. Педагогічне спілкування як соціально-психологічна взаємодія 1.2. Стилі педагогічного спілкування 1.3. Техніка й технологія педагогічного спілкування 1.4. Мовна техніка 1.5. Комунікативні вміння педагога
Розділ II. ОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ ТА РОЛЬ УЧИТЕЛЯ В ЙОГО ФОРМУВАННІ 2.1. Колектив як форма виховання 2.2. Педагогічне управління колективом 2.3. Розвиток дитячого колективу 2.4. Умови ефективної діяльності педагога в учнівському колективі 2.4. Професійні якості педагога, працюючого з колективом
Розділ III. ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ 3.1. Мета, задачі та методи експериментальних досліджень 3.2. Дослідження і аналіз задоволеності професією учителя 3.3. Дослідження і аналіз комунікативних та організаторських схильностей
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи