Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування сюжетної гри у дітей молодшого дошкільного віку
Курсова
№ K-6180
План:
Вступ............................................................................................................. І. Гра в дитячому садку............................................................................... 1.1 Гра – основний вид діяльності дошкільнят..................................... 1.2 Гра як засіб виховання і розвитку дітей.......................................... 1.3 Роль гри в організації життя дитини................................................ 1.4 Взаємозв’язок гри, праці і навчання................................................ 1.5 Своєрідність сюжетно-рольових ігор.............................................. 1.6 Керування сюжетно-рольовою грою............................................... ІІ. Практична частина.................................................................................. 2.1 Діагностика особливостей керівництва сюжетною грою дітей молодшого дошкільного віку на констатуючому етапі експерименту…….. 2.2 Формуючий експеримент: керівництво сюжетними іграми дошкільників молодшого віку............................................................................ 2.3. Оцінка та аналіз практичного дослідження (контрольний експеримент)......................................................................................................... Висновки....................................................................................................... Список використаної літератури................................................................
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи