Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування у школах-інтернатах
Курсова
№ K-647
Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні особливості діяльності шкіл-інтернатів 1.1. Історичні і соціально-педагогічні передумови становлення і розвитку інтернатного та напівінтернатного типу закладів 1.2. Законодавство щодо соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування в Україні 1.3. Особливості мережі інтернатних закладів для дітей-сиріт і дітей,позбавлених батьківського піклування 1.4. Характеристика соціально-педагогічних проблем вихованців шкіл-інтернатів РОЗДІЛ 2. Організація роботи соціального педагога з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування в школах-інтернатах 2.1. Діяльність соціального педагога з захисту прав та інтересів дітей шкіл інтернатів 2.2. Зміст роботи соціального педагога в ролі агента з питань соціальних змін 2.3. Консультаційна та організаційно-дозвіллєва діяльність соціального педагога 2.4. Особливості профорієнтаційної роботи соціального педагога серед випускників шкіл-інтернатів Висновок Список використаної літератури
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи