Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Діти в з вадами зору
Курсова
№ K-6997
Вступ Розділ 1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми просторової орієнтації дітей з вадами зору 1.1. Висвітлення стану вивчення проблеми дітей з вадами зору у педагогічних джерелах 1.2. Психолого-педагогічні основи розвитку просторової орієнтації у дітей з вадами зору Розділ 2. Формування просторової орієнтації у дітей з вадами зору 2.1. Організація умов для виховання просторової орієнтації 2.2. Нормативні документи, що регулюють роботу з дітьми з вадами зору 2.3. Методи роботи з формування просторової орієнтації Висновки Сліпі діти страждають повною відсутністю зору або мають залишковий зір (від светоощущения до гостроти зору 0,04 на оці, що краще бачить, при звичайній корекції окулярами). Для них основними засобами пізнання стають дотик і слух. У зв'язку з цим плотські образи мають інше, чим у зрячих, якість, іншу структуру. Ті діти, у яких зберігся залишковий зір, мають можливість сприймати навколишній світ у вигляді зорових образів, хоча вельми збіднених і неточних. Втрата зору обумовлює деякі специфічні особливості розвитку: виникають утруднення в оцінці просторових ознак (місцеположення, напрями, відстані і так далі), процес формування рухів затриманий, іноді наголошуються зміни в емоційно-вольовій сфері. Коректувально-педагогічна дія направлена на формування у сліпих дітей плотського досвіду. Розвиток процесів компенсації сліпоти за рахунок посилення функцій підлягаючих зберіганню аналізаторів необхідно починати з раннього віку. Важливу компенсаторну роль грає мова. У мовному спілкуванні з тими, що оточують в свідомості сліпої дитини створюються і зміцнюються зв'язку між словом і дією. Словесний опис предмету, зроблений дорослим, дитина підтверджує власним обстеженням. За допомогою слухових і дотикових відчуттів діти вчаться пересуватися самостійно. Високого розвитку у сліпих досягає пам'ять, оскільки ним для орієнтування в просторі, спілкування з людьми, засвоєння знань необхідно привертати більше відомостей, чим зрячим. У розвитку основних процесів пізнання і мислення компенсаторну роль грають практичні заняття, під час яких діти порівнюють реально сприймані предмети з уявленнями, що існують у них. Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи