Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Виховання гнучкості у школярів
Курсова
№ K-6998
Вступ Розділ 1. Теорія розвитку гнучкості 1.1 гнучкість і фактори, які впливають на її розвиток Розділ 2. Методика розвитку гнучкості та м’язової координації 2.1 методи та прийоми розвитку гнучкості 2.2 хата-йога й гнучкість 2.3 правила при виконанні вправ на розтяжку 2.4 правила ростяжки в парах Висновки Основним організаційно-методичним принципом здійснення розвитку гнучкості школярів є диференційоване застосування засобів фізичної культури з урахуванням статі, віку, стану здоров'я, ступеня фізичного розвитку і рівня фізичної підготовленості. В процесі навчання цей принцип здійснюється залежно від: • рівня фізичного розвитку; • ступеню фізичної підготовленості школярів; • характеру рухів, що виконуються учнями і їхньою руховою координацією; • відмінностей в схильностях і інтересах хлопчиків і дівчаток. Однією із закономірностей вікового розвитку гнучкості є нерівномірний його характер, з чітко вираженими так званими "сенситивними" періодами - періодами формування та найефективнішого вдосконалення систем організму, які впливають на кількісний бік рухового апарату. Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи