Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Духовний розвиток молодших школярів
Курсова
№ K-7713
Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи духовного розвитку особистості 1.1. Психолого-педагогічні особливості розвитку учнів молодшого шкільного віку 1.2. Особистість у духовно-ціннісному контексті Висновки РОЗДІЛ 2. Складові духовного розвитку молодших школярів 2.1. Духовні цінності особистості у виховному діапазоні 2.2. Виховання особистості молодшого школяра на національних традиціях 2.3. Тренінг як комплексний метод розвитку особистості Висновки Загальні висновки Додатки ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ В заключній частині курсового дослідження ми підведемо підсумки проведеної роботи. За результатами проведеного в роботі аналізу духовного розвитку особистості молодших школярів можна зробити наступні висновки: Демократичні зміни, які відбулися в Україні протягом останніх десятиліть, визначили пріоритетні напрями гармонійного розвитку особистості. Оновлення всіх сфер суспільства зумовило потребу в переоцінці світоглядних орієнтацій, активізувало пошук нових форм та методів навчально-виховної роботи з учнями. На сучасному етапі розвитку нашої країни спостерігається підвищена увага до проблеми формування особистості, зокрема дітей молодшого шкільного віку. Положення, викладені і Національній доктрині розвитку освіти України у XXI столітті, вказали на умови розпитку і самореалізації особистості. Розвиток гуманної, вільної і відповідальної особистості безпосередньо пов'язаний із системою її духовних цінностей, які. Духовність завжди так чи інакше передбачає вихід за межі егоїстичних інтересів, особистої користі і зорієнтованість на моральній культурі людства. Відтак цілі й наміри духовно зрілої особистості вкорінені в системі надіндивідуальних цінностей, завдяки чому вони виконують функцію вищого критерію для орієнтації в світі та опори для особистісного самовизначення. І що важливо — така особистість активно використовує їх для розв'язання не побутових, а насамперед смисложиттєвих проблем, які постають для кожної людини як система «вічних питань» людського існування. Про духовну цінність ми можемо говорити тільки тоді, коли порушуємо питання, заради чого здійснюється діяльність людини або в чому полягає сенс досягнення тих чи інших цілей, прагнень, намірів. Тому сфера духовних цінностей охоплює сенс життя, милосердя, справедливість, чесність, толерантність, любов, добро тощо, тобто сенс вищих моральних Список використаних джерел
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи