Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психологічні особливості формування Я-концепції у підлітковому віці
Курсова
№ K-7723
Вступ Розділ і. Основні поняття про я-концепцію та її психологічну структуру 1.1 Розвиток самосвідомості у підлітковому віці 1.2 Поняття про я-концепцію та її психологічну структуру 1.3 Самооцінка як емоційно-оціночна складова Я-концепції 1.4 Особливості “Я – концепції” Розділ іі. Аналіз теоретичних та методичних Досліджень по я-концепції 2.1 Дослідження присвячені “Я – концепції” 2.2 Проведення дослідження Висновки Звідси – важливий для дослідження висновок про необхідність відносного балансу нормативів оточуючого середовища, а також щодо статеворольової поведінки і якостей, вихованих в особистості мікросоціумом – сім’єю та школою. Незважаючи на визнання процесу творення підлітком власної статевої ідентичності як процесу кризового, його Я-концепція на цьому етапі розглядається як відносно стабільне утворення. Говорять про конгруентність Я-концепції підлітка як про стан узгодженості і гармонійності між образами Я-особи, єдність її когнітивних та емоційних складових (Р. Бернс, В.В. Столін), і зовсім мало уваги приділено динамічним аспектам творення підлітком своєї Я-концепції. Ми спробували зрозуміти формування гендерної самосвідомості підлітка у контексті конгруентності впливів найближчого соціуму, а в центр дослідження помістити питання про специфічні внутрішні процеси інтеграції досвіду індивіда в образ статевовідповідного “Я”. Тобто у цьому віці Я-концепція підлітка розглядається як сума образів статевовідповідного “Я”, які перебувають між собою у різних взаємозв’язках, тому що детерміновані зовні різними соціальними середовищами, які тією чи іншою мірою дистанціюються від традиційних стереотипів маскулінності-фемінності. Розглядаючи динаміку творення підлітком свого образу, ми визначимо, якою мірою він здатен протистояти тиску соціуму, чи може достатньо швидко зінтегрувати свою концепцію, щоб жити в злагоді із собою і водночас бути адаптованим до експектацій суспільства. Хоча поняття Я-концепції передбачає єдність і тотожність позитивних образів, вони можуть бути досить неузгодженими між собою та соціумом і спричиняти глибокі кризи розвитку особистості, утруднюючи її самовизначення в сфері гендерної культури. Тому розв’язання питання про інтеграцію впливів в процесі статевої ідентифікації є важливим для вирішення проблеми виховання особистості як представника певної статі як у сім’ї, так і в школі. 1. Я-концепція проходить складний шлях онтогенезу. Первинно вона формується в сім’ї як результат міжособистісних взаємостосунків із значущими дорослими, які визначають систему настановлень, а відтак розвивають Я-образ та частково Я-ставлення дитини. список літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи