Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування художньо-естетичних сприймань літературних творів в 5річному віці
Курсова
№ K-970
ВСТУП ………………………………………………………………………. 3 Розділ I. ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ …….. 7 1.1. Проблема сприймання дітьми літературних творів в дослідженнях педагогів і психологів …. 7 1.2. Задачі дитсадка з ознайомлення дітей з художньою літературою …………….. 12 1.3. Зміст і методи навчання художньо-мовленнєвої діяльності дітей 5-ти річного віку … 16 Розділ II. ПОШУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА ЩОДО ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОЇ-ЕСТЕТИЧНИХ СПРИЙМАНЬ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ В 5-РІЧНОМУ ВІЦІ …………………………. 19 2.1. Методика читання і аналізу художнього твору …………………. 19 2.2. Конспект заняття для середньої групи по сприйняття вірша В.Маяковського «Що таке добре, а що таке погано?» ………………. 22 2.3. Методика навчання виразності читання і образності мови ……. 24 2.4. Конспект заняття по завчанню напам’ять вірша С.Єсєніна «Співає зима – аукає…» ….. 26 2.5. Методика занять з переказу ……………………………………… 29 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………… 32 ЛІТЕРАТУРА ……………………………………………………………….. 35 ДОДАТКИ …………………………………………………………………… 37
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи