Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Мас медіа як засіб міжнародного спілкування
Курсова
№ K-6978
Вступ Розділ 1. Роль мас медіа у міжнародній політиці 1.1. Вплив мас медіа на внутрішню і зовнішню політику держави 1.2. Глобалізація мас медіа як чинник міжнародного спілкування Розділ 2. Інформаційне протиборство - один з головних напрямків політики сучасних міжнародних відносин Розділ 3. Роль мас медіа в міжнародних інтеграційних процесах України Висновки На початку 1960-х Б Коен нарікав, що ЗМІ свідомо ігнорують міжнародну тематику і висвітлення зовнішньополітичної діяльності. Ще однією причиною такого становища, крім обмеженого кола учасників цієї діяльності — «невеличкої політичної еліти», Б. Коен справедливо вважав незацікавленість аудиторії — згідно з американським медійним терміном — у споживанні такої інформації. Майже через тридцять років по тому інший американський дослідник Патрік О'Геффернан у низці публікацій проаналізував разючі зміни і узагальнив функції, які ЗМІ відіграють у зовнішній політиці на сучасному етапі [11]. Передусім, технологічна революція в інформаційних ЗМІ створила дійсно глобальну аудиторію. Завдяки супутниковому телебаченню і прямим те-летрансляціям, глядачі у різних куточках світу відчули себе причетними до подій, які відбуваються за тисячі і тисячі кілометрів від них. Мало того, міжнародна тематика стала комерційно вигідною, оскільки внаслідок глобалізаційних процесів регіони світу стали тісно пов'язаними в економічно-фінансовій площині. Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи