Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Політична пропаганда та реклама як основні форми участі ЗМІ у політич.діяльності
Курсова
№ K-7247
Вступ РОЗДІЛ І. Політична пропаганда та реклама як основні форми участі ЗМІ у політичній діяльності 1.1. Політична пропаганда: історична ретроспектива, особливості та функції 1.2. Політична реклама: ефективність та специфіка РОЗДІЛ ІІ. Вплив мас-медіа на суспільство та формування громадської думки як основний метод участі в політичній діяльності 2.1 Праймінг – основа медіа впливу 2.2 Теорія «спіралі мовчання» Елізабет Ноелль-Нойманн, як модель формування громадської думки засобами масової інформації 2.3. Механізм настановчої ролі ЗМІ як основа формування і керування громадською думкою Висновки уривок Отже, основним методом участі ЗМІ в політичній діяльності є вплив на громадську думку та її формування. Основними формами участі мас-медіа в політичній діяльності є політична реклама та політична пропаганда. Політична пропаганда є надзвичайно ефективною формою участі медіа в політичній діяльності. Фактично вона є інструментом, методом досягнення поставлених цілей перед політиком. Ефективність політичної пропаганди залежить від багатьох факторів і чинників. Серед них: соціальна сфера, політична ситуація, медіа середовище і медіа-зміст. Але звичайно ці динамічні фактори змінюються і під впливом пропаганди. Дані про силу дії політичної пропаганди впродовж багатьох років відрізнялися один від одного. Дослідження поведінки виборців в 1950-х і 1960-х роках показали обмежену дію мас-медіа, а пізніші роботи відкрили прямішу і могутнішу дію медіа на виборців. Починаючи з 1980-х років, значно зросла кількість досліджень дії політичної пропаганди. Ці роботи вивчали дію політичної пропаганди на мікро- (дія на окремих людей) і на макрорівні (дія на суспільство або на державну систему в цілому). В Україні можна спостерігати значну дію мас-медіа на процеси політичної комунікації через велику аудиторію і великий вплив на них політичних партій. Політична реклама є основною формою комунікації між політичними кандидатами, з одного боку, і виборцями — з іншою. Політична телевізійна реклама ефективна при формуванні іміджу конкретного кандидата, повідомленні інформації, що стосується ключових пунктів його програми, і, іноді, при дії на рішення виборців. Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи