Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Сучасні концепції електоральної поведінки
Курсова
№ K-7248
1) Вступ 2) Теоретико-методологічні підходи до визначення суті електоральної поведінки 3) Основні концепції електоральної поведінки : Соціологічна, соціопсихологічна, “раціонального вибору”, маніпулятивна 4) Чиники що впливають на електоральну поведінку 5) Виснавок уривок На основі проведених мною досліджень можна зробити такі висновки : - Актуальність вивчення електоральною поведінки, на сьогодні є високою, оскільки через неї можна зрозуміти процеси, що проходять в сучасному суспільстві, зокрема в Україні, розстановку політичних сил в державі, реальні і видуманні потреби, інтереси, і мотиви виборців, що беруть чи не беруть участь у голосуванні ; - Електоральна поведінка являється найбільш поширеним видом поведінки політичної. Вона розглядається як різновид соціальної активності суб’єктів, дії яких носять вмотивований характер. Мотивами можуть виступати потреби, інтереси, потяги, установки, які формують і регулюють поведінку індивідів і груп. Характерною рисою електоральної поведінки, являється її рухомість, схильність до зміни під впливом різноманітних чинників. - Західна наука створила ряд теорій, чи підходів для пояснення електоральної поведінки. А саме : *соціологічну, *соціально – психологічну, *«раціонального вибору», *маніпулятивну. Всі вони роблять акцент на одному факторі електоральної поведінки вважаючи його оснвним. При соціологічній інтерпретації вибір електора визначається приналежністю до великих соціальних груп (класової, етнічної, релігійної і т.д) 6) Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи