Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Моделі політичної соціалізації
Курсова
№ K-7249
Вступ І. Теоретична частина: аналіз досліджуваних категорій і понять Розділ 1.1. Процес політичної соціалізації в початковій школі Розділ 1.2. Психологічно-розумові особливості молодших шко- лярів ІІ. Практична частина: мета і сучасний стан громадянської освіти в початковій школі Розділ 2.1. Шляхи формування бажаного типу політичної куль- тури у молодого покоління Розділ 2.2. Контент-аналіз букварів, як засіб дослідження сучас-ного стану у галузі громадянської освіти Висновки Таким чином наша робота підійшла до кінця. Спробуємо коротко перелічити результати наших теоретичних міркувань і практичних досліджень. По-перше, ми проаналізували процес політичної соціалізації молодших школярів. Ми дійшли висновку, що можливості цілеспрямованого впливу в процесі політичної соціалізації обмежені через велику кількість факторів стихійного характеру, що впливають на цей процес. В ході початкової освіти ми можемо лише закласти певні основи ідеологічного та емоційно-психологічного компонентів політичної свідомості. Також ми окреслили коло тих труднощів, з яким нам доведеться зіткнутись у процесі політичної соціалізації молодших школярів. По-друге, проаналізувавши вікові особливості молодших школярів, ми з’ясували, що наші можливості у цьому процесі щодо інформативного, пізнавального компоненту обмежені. І більшу увагу слід звертати на непрямі методи політичної соціалізації, орієнтовані на закладення заздалегідь визначеного емоційно-психологічного компоненту. По-третє, ми спробували підійти до розв’язання наступної проблеми Використана література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи