Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Державний устрій, політичний режим та правова система України на сучасному етапі розвитку
Курсова
№ K-14742
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..3
Розділ 1Державний устрій в Україні на сучасному етапі розвитку…….……..6
Розділ 2 Політичний режим в Україні на сучасному етапі розвитку………...14
Розділ 3 Правова система в Україні на сучасному етапі розвитку……....…...20
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..31
ВСТУП
Враховуючи особливість теми дослідження, яка на думку автора полягає в тому, що по суті робота об'єднує три надзвичайно важливі питання в сучасній теорії держави і права України: розвиток державного устрою, політичного режиму та правової системи в Україні саме на сучасному етапі розвитку, кожне з яких могло б стати предметом дослідження окремо, автор бачить обґрунтування актуальності даного дослідження не інакше як розкриття актуальності теми в цілому з урахуванням її складових частин. По- перше, актуальність дослідження сутності та особливостей державного устрою як форми організації політичної влади зумовлена тими нагальними проблемами, що виникли в процесі розбудови незалежної Української держави, зокрема в ході організації влади на чітко окресленій території, що стала національним здобутком українського народу. Проблемі державного устрою в спеціальній науковій літературі приділяється невиправдано мало уваги, хоча майже в кожному підручнику з основ держави і права є окремий розділ, присвячений визначенню поняття державного устрою і характеристиці видів державного уст¬рою. Проте спеціальних праць, присвячених проблемі, майже немає. В останні роки науковці зверталися в основному до загальної «проблеми державотворення», не поділяючи цю про¬блему на її складові, хоча проблема державного устрою є важливим елементом «проблеми державотворення»: знаходження і втілення найоптимальнішого для України державного устрою повинно призвести до поліпшення управління державою в цілому і вирішення насущних завдань сучасного державного будівництва. По- друге, відповідно до ст. 5 Конституції, єдиним джерелом влади в Україні є народ. Обираючи владу, народ передає їй свої повноваження щодо керування ним. Доля влади до її обрання знаходиться в руках народу, після обрання влади доля народу переходить до рук влади. Варто розрізняти, на нашу думку, правову і неправову демократію. Цивілізація знає правову демократію за формою і змістом, при якій влада реалізує економічні і соціальні програми, піклуючись про добробут людини і громадянина. В Україні має місце специфічна національна демократія, сутність якої полягає в тому, що вона, на переконання автора, лише за формою є правовою, що продекларовано в законодавстві. За змістом ця демократія не є правовою, оскільки вона дозволяє владі експлуатувати посади і право з метою особистого збагачення, належно не дбаючи про якість життя людини і громадянина. По-третє, одним з найважливіших завдань незалежної Української держави є створення власної правової системи. Прийняття конституції поклало фундамент для організації системного розвитку нашого законодавства. Але на цьому шляху потрібно вирішити багато проблем. За останні роки було прйнято багато законів, не завжди при цьому враховувались загальнолюдські цінності. Часто це відбувалось без відповідної логічної послідовності. Особливо це стосується проблем оподаткування, приватизації, підприємництва. Такі закони вимагали частих змін. В результаті знижується регулюючий вплив законодавства на суспільні відносини. Наявність законів, які не виконуються, приносить великий збиток системі правового регулювання. Тому забезпечення дієвості правових норм - першочергова задача при формуванні правової системи України. Останнім часом практикується включення в закон довгих пояснень, складних визначень. Тексти законів часто носять декларативний характер, вміщують лозунги, заклики. Все це послаблює мотивуюче значення правової норми як ідеальної моделі поведінки. Між тим, чіткі, короткі дефініції, конкретні визначення можуть повністю розкрити ціль закону. Важливе значення має мова закону. Формування правової держави -неможливий процес без підвищення правової культури. На її рівень впливає відношення до права, законів ( поважне чи негативне ), знання останніх, уміння їх правильно виконувати. Побудова правової системи потребує науково обгрунтованої концепції розвитку різних галузей законодавства. В цьому велику роль повинні відігравати професіонали-правники. Професіоналізм прямо залежить від рівня юридичної освіти і юридичної науки взагалі в Україні. Відомо, що цей рівень недостатній для того, щоб забезпечити потреби держави в фахівцях з права, які б відповідали міжнародним вимогам. Конституцією закріплено, що Україна являється правовою державою. Досвіду будівництва демократичного суспільства у нас немає. Незважаючи на це, ми не повинні сліпо запозичувати досвід інших держав у становленні державності. Потрібно спиратись на власні історичні і культурні традиції і цінності. То ж метою дослідження є з'ясування сутності правової системи, державного та політичного режиму в Україні на сучасному етапі розвитку. Для цього автор ставить перед собою наступні завдання: спробувати дослідити характерні проблеми, особливості та тенденції у розвитку правової системи, державного та політичного режиму в Україні на сучасному етапі розвитку. Структурно робота складається зі «Вступу», де автор розкриває актуальність теми, формулює мету та завдання дослідження. Основна частина складається з трьох розділів: перший розділ носить назву «Державний устрій в Україні на сучасному етапі розвитку», другий розділ носить назву «Політичний режим в Україні на сучасному етапі розвитку», третій розділ носить назву «Правова система в Україні на сучасному етапі розвитку», у цих розділах автор відповідно досліджує сучасний стан та перспективи розвитку даних питань. Наступною частиною дослідження є «Висновки», де автор узагальнюючи роботу зробив відповідні узагальнення та пропозиції. Закінчується дослідження «Списком використаних джерел», що безпосередньо використовувались автором при написанні роботи.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи