Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація і тактика діяльності громадської безпеки про забезпечення громадянського порядку і громадянської безпеки в особливих умовах несе
Дипломна
№ K-24950
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади забезпечення громадянського порядку і громадянської безпеки в особливих умовах 1.1. Сутність забезпечення громадянського порядку і громадянської безпеки 1.2. Поняття та види особливих умов 1.3. Правові засади забезпечення громадянського порядку і громадянської безпеки в особливих умовах Розділ 2. Організація і тактика діяльності громадської безпеки щодо забезпечення громадянського порядку і громадянської безпеки в особливих умовах 2.1. Органи внутрішніх справ як суб’єкт забезпечення громадянського порядку і громадянської безпеки в особливих умовах 2.2. Організація і тактика забезпечення громадянського порядку в особливих умовах 2.3. Особливості організації і тактика забезпечення громадської безпеки при надзвичайному стані Розділ 3. Напрями покращення організації забезпечення громадянської безпеки в особливих умовах 3.1. Зарубіжний досвід забезпечення громадянського порядку і громадянської безпеки в особливих умовах 3.2. Напрями вдосконалення організації діяльності міліції громадської безпеки щодо забезпечення громадянського порядку і громадянської безпеки в особливих умовах Висновки Список використаних джерел Додатки Висновок
Отже, можна зробити наступні висновки:
1. Система громадської безпеки включає такі елементи, як: зміст громадської безпеки; систему суб'єктів її забезпечення; їх завдання та принципи діяльності; перелік загроз, що створюють небезпеку для громадської безпеки; засоби її забезпечення. Зміст громадської безпеки включає в себе суспільні відносини, що виникають як у звичайних умовах життєдіяльності так і в умовах виникнення надзвичайних ситуацій різної ґенези. Так, у разі виникнення надзвичайних ситуацій у зміст громадської безпеки виникають таки види правовідносин не властиві для нормальних умов життєдіяльності. Виникнення даних правовідносин обумовлено саме існуванням надзвичайної ситуації. Громадський порядок слід розглядати як заснований на інтересах суспільства, на повазі до них, певний спосіб (вид) побудови державою та її органами системи суспільних відносин, що складають режим життєдіяльності громадян у процесі праці та відпочинку як у громадських місцях, так і поза ними, за якого: по-перше, забезпечується охорона життя, здоров'я, честі, гідності, інших прав і свобод громадян; по-друге, гарантується громадський спокій, нормальні умови функціонування підприємств, установ, організацій, посадових осіб та громадян; по-третє, забезпечується профілактика та припинення антигромадських дії та дій, що завдають шкоди нормальному ритму життя громадян.
2. В України розрізняють надзвичайні ситуації: техногенного характеру; природного характеру; соціально-політичного характеру та воєнного характеру.
3. Правову основу забезпечення безпеки за надзвичайних ситуацій складають Конституція України, Закони України «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про правовий режим надзвичайного стану», «Про зону надзвичайної екологічної ситуації» від 17 грудня 1993 р., «Про пожежну безпеку» від 18 січня 2001 р., «Про об'єкти підвищеної небезпеки» від 28 жовтня 1996 р., Положення «Про Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи» тощо. Правове регулювання забезпечення безпеки в надзвичайних ситуаціях має комплексний характер і поєднує норми різних галузей права (конституційного, адміністративного, кримінального, господарчого, фінансового тощо). Але відносини, які виникають під час здійснення виконавчо-розпорядчої та іншої діяльності щодо забезпечення безпеки за надзвичайних ситуацій здебільшого регулюються адміністративно-правовими нормами.
4. Органи внутрішніх справ – це сфера діяльності держави щодо впорядкування суспільних відносин, пов’язаних із захистом життя, здоров’я, охороною прав та свобод людини і громадянина, забезпеченням громадського порядку та громадської безпеки, захистом власності, інтересів суспільства та держави від протиправних посягань, забезпеченням безпеки дорожнього руху, а також здійсненням міграційної політики та охорони державного кордону України.
5. До діяльності в особливих умовах органи внутрішніх справ готуються заздалегідь. З урахуванням оперативної обстановки, наявної інформації, політичних, економічних, соціальних умов, географічного положення, інших обставин наперед визначаються місця і час можливого виникнення таких подій і явищ, що створять особливі умови для діяльності органів внутрішніх справ. Якщо можна спрогнозувати настання і розвиток особливих умов або вони є очікуваними, то розробляються типові спеціальні плани, відповідно до яких здійснюється підготовка особового складу і матеріально-технічне забезпечення органів внутрішніх справ.
6. Виникнення надзвичайних подій об'єктивно викликає нові актуальні завдання і збільшення обсягу функцій, що спричинює зміну режиму функціонування ОВС. Основними напрямами роботи є розробка спеціального плану дій та підготовка особового складу до дій в екстремальних умовах.
7. Питання вдосконалення діяльності ОВС щодо громадської безпеки не можна розглядати без урахування міжнародно-правових та, зокрема, європейських стандартів діяльності поліції у цій сфері.
8. Процес удосконалення охорони громадського порядку і забезпечення громадської безпеки має ґрунтуватися на таких принципах, як: верховенство закону, провадження діяльності відповідних підрозділів міліції виключно з метою захисту життя, здоров’я, прав і свобод людини, інтересів суспільства та держави від протиправних посягань; єдність системи органів внутрішніх справ України, її максимальна економічність і гнучкість структурної побудови; першочергове забезпечення діяльності й розвитку низових ланок органів внутрішніх справ як основи МВС України; пріоритетність орієнтації служби і підрозділу на вирішення завдань боротьби зі злочинністю та підтримання громадської безпеки; тісна співпраця з місцевими органами державної виконавчої влади щодо забезпечення правопорядку на їх територіях; участь у поданні соціальної та правової допомоги громадянам; сприяння в межах своєї компетенції державним органам, підприємствам, установам й організаціям у виконанні покладених на них законом обов’язків. Для підвищення ефективності діяльності міліції громадської безпеки слід здійснити таке: зміцнити взаємодію галузевих служб і підрозділів міліції між собою, а також з іншими правоохоронними органами і громадськістю; забезпечити подальшу спеціалізацію боротьби з конкретними видами правопорушень; підвищити рівень професійної підготовки особового складу; оптимізувати систему інформаційного забезпечення.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи