Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Тіфлопсихологія
Курсова
№ K-16440
ВСТУП І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, по якому згруповані фігури ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи