Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Гордій Ірина Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Михайло Ігорович

Рейтинг: 10
Котова Ксения Александровна

Рейтинг: 10
аватар
Липовецька Юлія Володимирівна

Рейтинг: 10
Замедянська Людмила Русланівна

Рейтинг: 16
аватар
Самойленко оксана Анатоліївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Сучасні проблеми психологічного консультування (МАУП)


Контрольна робота
K-21104

Задача № 1.

Якщо у вас ще немає власного досвіду проведення психологічного консультування, то виконайте, будь ласка, наступні умови:

А) визначте, яким із видів психологічного консультування вам найбільше хотілося б займатися. Чим викликане таке ваше бажання?

Б) На що у першу чергу треба звернути увагу для того, щоб ваша перша психологічна консультація виявилася достатньо результативною.

Задача № 2.

Якщо у вас вже є особистий досвід проведення психологічної, то виконайте будь-ласка, наступні дві умови:

А) Згадайте, з якими проблемами до вас за консультацією зверталися клієнти протягом двох останніх місяців.

Б) Спробуйте пояснити, чому саме ці люди до вас зверталися по психологічну допомогу.

Задача №3.

Визначте тип клієнта у психологічній практиці та які принципи психологічного консультування були порушені у поданих нижче ситуаціях-діалогах:

А) Мати: «Я прийшла до вас порадитися. У мене дуже складне становище – син став погано вчитися, вчителі скаржаться на його слабкі знання. Можливо, це пов’язано зі станом його здоров’я? У дитинстві він часто хворів, а нещодавно їздив в санаторій і дуже відстав від однокласників».

Психолог: «Так, ослаблене здоров’я найчастіше визначає невдачі у навчанні. Вам потрібно розпочати загартовувати сина, більше бувати з ним на свіжому повітрі, записати його в спортивну секцію».

Б) Мати: «Ночами я перестала спати, мені сняться кошмари. Сусіди і знайомі за моєю спиною говорять: «Ось, це мати хулігана».

Психолог: «Ви не повинні так хворобливо реагувати на те, що відбувається з сином. Все, що з ним відбувається, не виходить за межі норми».

В) Мати: «Останнім часом мене турбує те, що всі скаржаться на Олега. Тут якось зайшла Марія Іванівна – наша сусідка, колега мого чоловіка, у неї дуже добрі стосунки з ним – ось вона й говорить…»

Питання 2.

Заповніть пропуски

1. Лише … підготовка допоможе психологу об’єктивно оцінити можливі наслідки того чи іншого втручання.

2. Роль … полягає у тому, щоб допомагати людям в усвідомленні та розв’язанні тих чи інших проблем.

3. Задача … психолога, також як і …. психолога, полягає у тому, щоб допомогти учням та працюючим людям обрати спеціальність чи роботу, яка у найбільшому ступені відповідала їх здібностям.

Задача № 4.

Доповніть ряд вимог до клієнта у психологічному консультуванні:

А) достатній інтелектуальний рівень;

Б) матеріальна спроможність до тривалої роботи;

В)…

Задача № 5.

Згадайте 5 різних нераціональних ролей, які може виконувати по відношенню до клієнта консультації практичний психолог ( «Друг», «Педагог», «Лікар», « Слідчий», «Авторитет»). Вам треба написати міні-діалог, обравши із запропонованих ролей одну. Таким чином, опишіть ситуацію «На прийомі у психолога», де один із учасників буде у ролі психолога, яка відповідатиме внутрішньому змісту обраної ролі, а другий – клієнтом.

Задача № 6.

Спробуйте визначити, чи є у вас персональні, особистісні якості, які є необхідними для гарно підготовленого, професійного психолога-консультанта.

Дайте аргументоване пояснення, звернувши увагу на те, чого Вам на даний момент не вистачає для того, щоб стати гарним психологом-консультантом.

Задача № 7.

Студенти, майбутні практичні психологи, не можуть дійти згоди при розгляді деяких проблем психотерапії. Ознайомтесь з позицією кожного та допоможіть вирішити суперечку. Відповідь обґрунтуйте.

А) Студент 1. У психотерапії, так як і в психологічному консультуванні, існують спеціальні техніки і прийоми роботи практичного психолога. Це такі прийоми: тлумачення сновидінь, аналіз трансферу, психодрама, тренінг релаксації, які є обов’язковими до використання. Якщо психолог ними не користується то ефекту психотерапія не дасть, а психолог – не психотерапевт. Для здійснення психотерапії слід пройти спеціальну підготовку.

Студент 2. Я з тобою не згоден. Практичний психолог, який здійснює психотерапію, обирає той психотерапевтичний напрям, прийоми і техніки які найбільш адекватні для вирішення психологічної проблеми клієнта, специфіки замовлення. Крім того, вибір психотерапевтичних прийомів залежить і від того, якими з них психолог володіє найкраще.

Б) Студент 1. Для проведення групової психотерапії створюється група з індивідів лише однієї статі, без обмеження віку. Кількість членів групи не обмежується: скільки зголосилося на участь, стільки й утворює групу. Ця група зустрічатиметься 1 раз на місяць по 2 години. Загальна кількість зустрічей не перевищує чотирьох.

Студент 2. Я вважаю, що участь у груповій психотерапії можуть брати лише індивіди 5-45 років. Кількість осіб у групі обмежується. Це 4-16 осіб, залежно від замовлення. Керівник набирає групу відповідно до своїх вподобань та симпатій.

Студент 3. Я не погоджуюся з вами у визначенні тривалості, частоти та кількості зустрічей. Мені здається, що за таких умов які були вами визначені

Ефективність діяльності групи буде низькою.

В) Студент 1. Групову психотерапевтичну роботу можна проводити лише з незнайомими між собою людьми. Це підвищує її ефективність.

Студент 2. Але, наприклад, сім’я – це група. Якщо вона бере участь у психотерапії, то тоді ми маємо психотерапевтичну групу, де всі члени дуже добре знають один одного. А всім відомо, що сімейна психотерапія успішно розвивається і є досить ефективною.

Питання.

Вірночи ні:

1. Результативність консультативної допомоги розглядається як розв’язання клієнтом своїх психологічних проблем;

2. У роботі психолога-практика техніки та прийоми рефлексивного спілкування лише засіб для досягнення більш вагомих психологічних цілей.

Задача № 8.

Припустимо, що вам довелося практично вирішувати питання про те, чи варто створювати нову психологічну консультацію. Ви таки прийняли позитивне рішення на користь її створення. Спробуйте тепер визначити сприятливе місце для її розміщення та обґрунтуйте свій вибір.

Вам також треба підібрати кадри для роботи у створеній вами психологічній консультації, визначити найвдаліший режим її роботи як для клієнтів, так і для працівників консультації. Приміть рішення і з цього питання та поясніть його.

Припустимо, що для створеній вами нової психологічної консультації тепер треба підібрати допоміжний персонал. Розв’яжіть і цю задачу та дайте обґрунтування своєму рішенню.

Питання.

Вірно чи ні:

1. Прийом психологічної інтерпретації для фокусування інформації відрізняється від варіативного повторення вже сказано тим, що сприяє виникненню у свідомості клієнта нових особистісно значимих уявлень про себе та свою поведінку.

Надаючи психологічну підтримку, необхідно слідкувати за тим, щоб вербальні та невербальні реакції психолога не викликали почуття дисонансу, не виявлялися нав’язливими чи стереотипними, а сам він був щирим та відвертим у своєму бажанні вислухати та зрозуміти співбесідника .

Задача № 9.

Заповніть прогалини

1. Активне слухання дозволяє клієнту …свої проблеми, краще їх…, а можливо, і …

2. Відображення в активному слуханні за звичай набуває форму…повторення чи незначної..

Задача № 10.

Напишіть твір на тему «Найкращий клієнт психологічної практики - це людина, яка..»

Питання.

Вірно чи ні:

1. Ідентифікація психологічних проблем – процес вияснення психологом того, які психологічні проблеми має людина, які дійсні причини та механізми лежать в основі її психологічних труднощів.

2. Ресоціалізація – тимчасове покращення стан, послаблення симптоматика чи зменшення ознак психологічної дисгармонії людини.

Задача №11.

Вам пропонується описати різні стилі ( чи хоча б окремі риси різних стилів) успішної роботи по професії психолог, притаманні людям, які різняться за своїми особистісними якостями, віком, статтю.

Геннадій К., 28 років, закінчив Київський Національний Університет ім. Т.Г. Шевченка, мати та батько - лікарі, не одружений, винахідливий та кмітливий комунікабельний.

Амалія Р. 42 роки, закінчила МАУП, мати-одиначка інтелігентна, делікатна пані.

Тетяна М., 46 років, закінчила Києво-Могилянську Академію, кандидат психологічних наук, одружена, двоє дітей, серйозна, відповідальна.

Федір Н. , 39 років, закінчив Чернівецький Національний Університет ім. Ю. Федьковича, «сертифікований психолог», одружений, двоє дітей, має власну практику, ініціативний, кмітливий, підприємливий.

Оксана Ф., 24 роки, випускниця МАУПА, не одружена, приваблива, чарівна та сентиментальна дівчина.

Микола Т., 59 років, закінчив Київський Національний Університет ім. Т.Г. Шевченка, одружений, 1 дитина, авторитарний та авторитетний

Задача № 12.

Проаналізуйте подані нижче ситуації та визначте відповідність дій практичного психолога нормам Етичного кодексу психолога. Зазначте статті Етичного кодексу психолога, які було порушено:

А) керівництво школи 25 травня поставило перед психологом Тетяною К. завдання у тижневий термін провести дослідження готовності учнів 4 і 9 класів до навчання на наступній ступені навчання і підготувати за цими матеріалами статтю до провідного наукового журналу. Тетяна К., розуміючи неможливість виконання цього завдання, не обговорюючи терміни і можливості його виконання з адміністрацією школи, знайшла в одній із збірок наукових праць статтю, яка висвітлювала подібну проблему і переписавши її під власним іменем подала до журналу;

Б) до психолога Михайла Д. на консультацію звернулася досить приваблива клієнтка 199 років. Михайло К. після знайомства з клієнткою під час консультації, запропонував їй продовжити їх співпрацю у кафе-барі, неподалік від офісу. При цьому натякнув, що йому буде дуже приємно продовжити це знайомство за межами психологічної консультації. Клієнтка почала зустрічатися із Михайлом Д. щовечора, а двічі на тиждень приходила на консультацію;

В) директор фірми увірвався в кабінет психолога Олени М. Він вимагав терміново подати йому результати опитування працівників стосовно задоволеності роботою, взаєминами з колегами та керівниками тощо. Олена М., не довго думаючи, подала шефові бланки відповідей, на яких були зазначені прізвища працюючих. На нараді керівник оголосив результати опитування кожного, коментуючи їх, вдаючись до образ;

Г) У місцевій газеті психолог Марина В. опублікувала таке оголошення:

«До уваги жителів міста та району!

Всього за 60-80 гривень ви отримаєте гарантовану допомогу у вирішенні сімейні конфліктів, позбавитесь шкідливих звичок. Психолог - консультант, спеціаліст з психотерапії попередив 10 випадків самогубства, зберіг 12 шлюбів, вдало провів 15 сеансів психотерапії з проблем наркоманії.

Приходьте і Ви зі своїми проблемами. Від нас підете без проблем. Запис на консультацію щоденно з 12 до 13 години дня ( адреса офісу…)»;

Д) Під загрозою звільнення з роботи менеджер спільно з директором фірми та психологом змушували всіх працівників відповідати на запитання анкети, яка стосувалася політичних та релігійних вподобань кожного;

Є) майстер дільниці звернувся до психолога Олега Р. з проханням дослідити динаміку працездатності з метою складання оптимального графіку роботи. Олег Р. посилаючись на значне завантаження, запропонував майстрові провести дослідження самостійно і надав всі необхідні матеріали. Майстер як зумів, так і провів дослідження. Складений ним графік виявився недосконалим.

Питання.

Вірночи ні:

А) Результативність консультативної допомоги розглядається як розв’язання клієнтом своїх психологічних проблем;

Б) У роботі психолога-практика техніки та прийоми рефлексивного спілкування лише засіб для досягнення більш вагомих психологічних цілей.

Задача № 13.

А) Дайте визначення поняття тривога.

Б) Розкрийте зміст терміну тривожність.

В) Які Ви знаєте ознаки тривожності?

Г) Опишіть симптоми анорексії та булімії.

Д) Перерахуйте можливі причини посттравматичного стресового розладу.

Є) Укажіть симптоми обсесивно-компульсивних розладів та різницю між

обсесіями та компульсіями.

Задача № 14.

А) Наведіть характеристику страху, як почуття.

Б) Поясніть різницю між обгрунтованними і необгрунтованними страхами.

В) Дайте визначення фобії та назвіть симптоми найбільш поширених серед них.

Г) Назвіть чотири типи тривожних розладів.

Д) Які ви знаєте психологічні прийоми долання страху клієнта?

Задача №15.

А) Дайте визначення поняття агресія.

Б) Які типи агресії Ви знаєте?

В) Назвіть основні теорії агресії.

Г) Які фактори, на Вашу думку, можуть запускати механізм агресивних реакцій людини?

Д) Яким чином психолог може послабити агресивність клієнта?

Задача №16.

У родині маленького Віктора часто бувають конфлікти. Його мати б’є посуд, а батько вази та вікна. Віктора інколи карають за неслухняність. Щоб Віктор не став агресивним, батьки забороняють йому дивитися фільми чи телепередачі, в яких демонструється насилля.

Батьки маленького Андрія іноді сваряться, але за звичай поводять себе спокійно та надають перевагу переговорам як методу розв’язання всіх питань. Хоча вони і обмежують час, протягом якого Андрій може дивитися телевізор, проте дозволяють переглядати будь-які передачі. Андрій часто обирає «бойовики».

Хто із дітей з більшою ймовірністю буде поводити себе агресивно та застосовувати елементи насилля? Чому?

Задача №17.

А) Дайте визначення поняття мотивація.

Б) Розкажіть в чому різниця між свідомою та несвідомою мотивацією.

В) Чим характеризуються «невмотивовані клієнти» психолога?

Г) У чому полягають особливості психологічного консультування «невмотивованих клієнтів»?

Задача №18.

Чотирнадцятирічний Дмитро завжди любив пиляти та колоти дрова. Коли він допомагав батькам, то відчував себе сильним та могутнім. Сусіди помітили, що він добре виконує цю діяльність та запропонували йому грошову винагороду за заготівлю дров для каміну. Батьки Дмитра стурбовані: тепер він погоджується працювати лише за гроші.

а) На базі отриманих Вами знань про внутрішню та зовнішню мотивацію, поясніть чому у Дмитра пропав безкорисний інтерес до заготівлі дров.

б) Як можна відновити внутрішню мотивацію Дмитра?

Задача №19.

А) Поясніть, чим різняться між собою люди із високим та низьким рівнем домагань.

Б) Обґрунтуйте ,яким чином страх успіху може заважати особистості у її досягненнях.

В) Перерахуйте та опишіть риси характеру осіб, які досягли рівня само актуалізації.

Г) Розкрийте співвідношення між ієрархічною моделлю Маслоу та людською мотивацією.

Задача № 20.

А) Макс не спав майже дві доби, готуючись до захисту проекту. Він дуже прагнув справити враження на викладача та сокурсників, продемонструвавши свої здібності у галузі художнього конструювання. Але раптом він втратив інтерес до роботи. Йому дуже захотілося спати. Поясніть, спираючись на ієрархічну модель потреб Маслоу, що відбулося із мотивацією Макса.

Б) Юля працює у прийомному покої лікарні швидкої допомоги, розташованої у центрі міста., та їй часто доводиться мати справу із пацієнтами чи їх родичами, які налякані та з недовірою ставляться до медичних працівників. Навіть якщо до неї ставляться брутально, вона не жалкує витратити час на те, щоб спокійно поговорити з людьми. Старша сестра критикує її за втрату часу, але Юля співчуває пацієнтам, які зазнають значного фізичного болю, та їх родичам, які переживають за своїх близьких. У прийомному покої вона виражає свою участь, але у той же час намагається бути веселою. Їй дійсно вдається підбадьорити багатьох та залишатися самій життєрадісною. Не дивлячись на те, що брутальність є їй неприємною, вона намагається концентрувати увагу на гарних якостях людей та не забувати про почуття гумору. Які з якостей Юлі є притаманними для рівня реалізації потреби у самоактуалізації?

Задача №21.

А) Що таке почуття провини?

Б) Які різновиди провини Ви знаєте?

В) Що є джерелом екзистенційної провини?

Г) Розкрийте зміст поняття локус контролю.

Д) Чим характеризуються екстернальний та інфернальний локус контролю?

Задача № 22.

А) Розкажіть про джерела стресу та наведіть приклади подій, які викликають стрес.

Б) Перерахуйте три методи боротьби зі стресом.

В) Поясніть вплив стресу на імунну систему людини.

Задача № 23.

Наведіть один приклад позитивного та два негативного впливу сліз, викликаних певними емоціями, на організм людини.

а) Позитивний вплив: __________________

б) Негативний вплив __________________

Задача №24.

А) Що таке істерія?

Б) Чим характеризується істероїдний тип особистості?

В) Які особливості консультування істеричних особистостей?

Задача №25.

До якого психотипу відноситься Ваш клієнт, якщо спілкуючись з ним ви помітили:

- Його манера одягатися це мода, екстравагантність, те, що западає в око, а отже він надає перевагу яскравим кольорам та аксесуарам, що блистять.

- Його жести плавні, граціозні, а міміка збагачена на різноманітні образи

- Голос інтонаційно забарвлений, мовлення жваве.

- Захоплення у світлі нових тенденцій.

- Схильний до оригінальності, акцентуванню власних переваг

- Комунікабельний, легко входить у довіру.

- Блискуче маніпулює іншими Егоїстичний.

- Слабке почуття відповідальності.

- Надає перевагу роботі на людях, щоб блиснути своїми здібностями. За фахом належить до бізнесового кола.

Задача №26.

А) Дайте визначення поняття обсесія.

Б) Які прояви обсесивно-компульсивного синдрому Ви знаєте?

В) Назвіть типові особливості стилю обсесивно-компульсивної особистості.

Г) Дайте визначення поняття компульсія.

Задача №27.

Н.А. – мила жінка, що викликає симпатію у поєднані із скромністю, добротою, серйозністю розуму та жіночою чарівністю. У неї вища технічна освіта. Вперше у віці 35 років у неї був виявлений невроз після смерті матері. Н. А. була вражена та виснажена переживанням втрати, але все ж таки впоралася із горем – її маленька донька дуже потребувала її уваги . Але рік потому вона все частіше зверталася до останньої фрази матері перед смертю. Фраза була останньою, тому набула особливої вагомості. Та Н. А. захотілося відновити її, згадати. Думка ця – згадати фразу - стала нав’язливою. Жінка була вимушена звернутися по допомогу психолога.

Ваші дії як консультанта?

Задача №28.

А) Дайте визначення поняття параноя.

Б) Що таке параноїдальний розлад особистості.

В) Які особливості психологічного консультування при параноїдальних розладах.

Задача №29.

На прийомі у психолога: «Мій Максим має приємну зовнішність: високий, сильний, привабливий. Такі подобаються всім, а для мене це горе. П’ятий рік вже пішов, як ми одружені, та зараз я чекаю на другу дитину. Все було добре, але з кожним днем я все більше ревную чоловіка, слідкую за кожним його кроком, поглядом, хоча розумію, що це соромно та підло. Раніше я могла поділитися своїми переживаннями із найкращою подругою, тепер нікому із жінок не довіряю, замкнулася в собі та навіть до цієї подруги ставлюся з недовірою. Ми з Максимом майже припинили ходити в гості до сімейних пар, а якщо все ж доводиться йти, мої нерви натягнуті, як струна, дивлюсь, щоб зайвий раз мій Максим комусь не посміхнувся б чи (не дай боже!) пішов би танцювати з кимсь, окрім мене. Це про мене говорять, що я ревную до кожного стовпа. А чоловік, коли я розповідаю йому про свої ревнощі, говорить одне: все це безглуздо. От я і вирішила до Вас звернутися…»

Які причини такої поведінки клієнтки?

Якої допомоги потребує клієнтка?

Яких психологічних заходів можна вжити?

Задача №30.

А) Що притаманне шизоїдному типу особистості?

Б) Розкрийте поняття шизофренія.

В) Розкажіть про симптоми та можливі причини виникнення шизофренії у людини.

Г) Що таке делюзія?

Д) Опишіть особливості психологічного консультування шизоїд них особистостей.

Задача №31.

Існує п’ять основних психотипів людини:

істероїд

шизоїд

епілептоїд

зіпертим

астенік

До якого психотипу відноситься описана нижче особистість?

Вона не особливо слідкує за модою, носить те, що подобається та здається зручним. Вугловата, обличчя як маска. Голос монотонний, різкий, мовлення уривчасте. У спілкуванні суховата, формальна, про себе розповідає мало. Коло друзів обмежене, але надійне. Відмінні риси – постійність та висока відповідальність. Живе у світі своїх ілюзій та нездійсненних надій. За фахом представник рідкої професії – архіваріус.

Задача №32.

Двоє чоловіків щойно переглянули кінострічку про жінку, яка страждала дивною недугою. З одного боку, вона володіла добрим гарним характером, з іншого – була сумною. Ототожнюючись з кожною із цих своїх сторін, жінка називала себе двома різними іменами. Один із чоловіків, що переглянув цей фільм, стверджував, що у цієї жінки шизофренія. Чи має він рацію?

Задача №33.

А) Дайте визначення поняття асоціальність

Б) Назвіть ознаки асоціальної поведінки особистості.

В) Окресліть алгоритм роботи психолога із асоціальними особистостями.

Задача №34.

Запропонуйте Ваш варіант вирішення проблеми: «Сім’я прийшла на консультацію через переживання батьків з приводу шістнадцятирічного сина М. М. вже другий раз застали за вживанням міцних напоїв на території школи. Під впливом алкоголю він зламав шафи з особистими речами однокласників у пошуках грошей. Директор викликав міліцію та батьків хлопця. Під час бесіди з М. він висловив обурення з приводу вчинення дій директором. Він вважав, що здійснене ним – лише пустощі і що він був покараний несправедливо…»

Задача №35.

А) Дайте визначення поняття алкоголізм.

Б) Опишіть характерні риси поведінки алкоголіків.

В) Які причини алкоголізму Ви знаєте?

Г) Розкрийте стратегію та тактику роботи консультанта при алкоголізмі клієнта.

Д) Які принципи повинен враховувати психолог, працюючи з алкоголіком?

Задача №36.

Прочитайте уважно випадок із практики. Сімнадцятирічні брати-близнюки були спрямовані матір’ю на консультацію через постійне вживання алкоголю. Їх батько помер у результаті нещасного випадку два роки тому, та мати відчувала, що повністю втратила контроль над ними. Вони постійно вимагали у неї гроші. Вона ж була так налякана та разом з тим так за них боялася, що не тільки давала потрібну суму грошей, але і сама відвозила на машині до місця зібрання їх компанії, де випивали близнюки.

а) Якою має бути поведінка консультанта у наведеній вище ситуації?_____________________

б) У чому мати не права?______________

в) Що Ви порадите матері цих дітей?________________

Задача №37.

А) Які типи сексуальних відхилень Ви знаєте?

Б) Назвіть три види консультування клієнтів із сексуальними проблемами.

В) Перерахуйте дев’ять правил сексологічного консультування.

Г) На яких принципах у своїй діяльності базується сексотерапевт?

Д) Розкажіть про сексуальну міфологію, якою можуть керуватися люди у своєму житті.

Задача №38.

Поясніть своїми словами різницю між потягом та прив’язаністю.

Задача №39.

Що Ви порадите клієнтці у нижче наведеній ситуації:

« Коли у мого хлопця щось не виходить на роботі, свої негаразди виміщає на мені. Він замикається в собі і взагалі ні на що не реагує. А головне - він стає байдужим до сексу. Іноді він так виводить мене із себе, що я на нього кричу або ж мовчу тижнями. Це жахливо! Розумію, що діяти треба якось інакше, але як?....»

Задача № 40.

А) Дайте визначення поняття «психосоматика».

Б) Зазначте специфіку роботи психолога із клієнтом із психосоматичними розладами.

В) Що повинен знати консультант про медичні показники стану здоров’я клієнта із психосоматичними розладами.

Г) Які особливості консультування клієнтів із психосоматичною проблематикою?

Задача № 41.

Напишіть реферат, обравши тематику:

«Основні методи психотерапії, що застосовуються при лікуванні психовегетативних розлідів» чи «Теоретичні основи, методи та практичні можливості саморегуляції».

Задача № 42.

Складіть словник спеціальних термінів із психосоматики .

Задача №43.

А) Які фактори сприяють суїцидальній поведінці людини?

Б) Дайте визначення поняття «депресія».

В) Що повинен знати консультант про клієнта при роботі із клієнтом, що перебуває у стані депресії?

Г) Перерахуйте симптоми депресії та біполярного розладу.

Д) Поясніть, як можна допомогти людині, яка погрожує вчинити самогубство.

Є) Назвіть чотири умови, що сприяють можливості самогубства людини.

Задача № 44.

А) Перерахуйте стадії переживання горя.

Б) Що таке патологічне горе?

В) Назвіть принципи, стратегії та методи допомоги в ситуації горя.

Г) Які особливості надання психологічної допомоги на різних стадіях переживання втрати?

Д) Перерахуйте п’ять етапів процесу помирання (класифікація Кюдлер-Росс) та назвіть три недоліки запропонованого нею підходу.

Є) У чому полягає специфіка бесіди психолога із помираючою людиною?

Задача № 45.

Напишіть листа, обравши за можливого адресата жінку (45) років, яка помирає від раку.

Задача №46.

Виконайте вправу: Сядьте прямо у зручній для Вас позі. Зробіть кілька глубоких вдохів. Тепер поверніться у вашій уяві у раннє дитинство, коли Ви вперше дізналися, що все живе помирає, що люди смертні. Чи можете Ви згадати ті обставини, в яких Ви зробили це відкриття? Поверніться у цю ситуацію знову, подивіться які люди, дорослі чи діти реагують на цю драму. Що вони відчувають? Коли вперше хтось помер, кого Ви знали? Згадайте цю подію та ваші почуття якомога детальніше. Як Вам здавалось тоді, що трапилося із цією людиною після смерті? Поверніться у цю ситуацію знову; що Ви відчуваєте? Коли Ви зрозуміли, що теж помрете? Що Ви відчули тоді? Що Ви відчуваєте зараз, думаючи про це?
Ціна

180

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.