Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Загальна психологія 2 (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28016
Контрольні питання до теми 1 1. Що є предметом загальної психології? Які основні групи психічних явищ вона вивчає? Які завдання при цьому вирішує? 2. Які галузі психологічної науки ви знаєте? Яким є місце загальної психології в системі психологічних наук? 3. Що дає досліднику психіки людини дотримання методологічних принципів, зокрема, детермінізму, єдності свідомості і діяльності, розвитку та ін.? Наведіть приклади. 4. Чи існує універсальний метод психологічного пізнання? Обгрунтуйте відповідь. 5. Порівняйте переваги і недоліки спостереження й експерименту. 6. У чому полягає розходження між тестом і анкетою? 7. Яких умов потрібно дотримуватися досліднику, щоби одержати достовірні результати психологічних досліджень? 8. У чому полягає особливість застосування методу контент-аналізу? 9. Якими є правили проведення інтерв’ю? 10. Визначте переваги і недоліки вивчення продуктів діяльності як методу психології.
Контрольні запитання до теми 2 1. Охарактеризуйте основні форми відображення, які властиві органічній і неорганічній матерії, і розкрийте їхньої особливості. 2. У чому полягає основна відмінність чутливості від подразливості? 3. Чи існує якісна відмінність будови і функціонування мозку тварини від мозку людини? 4. Визначите, яка півкуля вашого мозку є домінуючою. Чому? 5. Наведіть приклади навичок тварин. Чим вони відрізняються від інстинктів? 6. Чим пояснити той факт, що птах буде “висиджувати” камінь замість яйця, викладеного з гнізда під час її відсутності і знаходиться в поле її зору? 7. Чи можна складне поводження мурах назвати працею? 8. Укажіть подібність і розходження звукової сигналізації тварин і мови людини. 9. У чому полягає якісна специфіка свідомого способу життя людини? 10. Яке співвідношення свідомості і несвідомої сфери людини? Охарактеризуйте класи неусвідомлюваних психічних явищ. 11. Назвіть форми прояву психіки і проілюструйте на прикладах їхній взаємозв’зок.
Контрольні запитання до теми 3 1. Поняття про особистість. 2. Індивід, особистість, індивідуальність, суб’єкт як характеристики людини. 3. Психологічна специфіка особистості: усталеність, цілісність, активність. 4. Структура особистості. 5. Рушійні сили розвитку особистості: різні психологічні підходи.
Контрольні питання до теми 4 1. Самосвідомість особистості: зміст і структура. Я-концепція особистості. 2. Я-образ як сукупність уявлень особистості про себе. 3. Самооцінка і рівень домагань як центральні характеристики самосвідомості особистості. 4. Механізми та шляхи розвитку самосвідомості.
Контрольні питання до теми 5 1. Мотиваційна сфера особистості. 2. Поняття про потреби і мотиви. 3. Поняття про мотивацію. 4. Спрямованість особистості: зміст, види, форми прояву.
Контрольні питання до теми 6 1. Розкрийте значення пізнавальних процесів у життєдіяльності людини. 2. Визначите роль і місце уваги в психічній діяльності людини. 3. Розкрийте сутність поняття „домінанта” за О. Ухтомським. 4. Укажіть фактори, що сприяють підтримці уваги. Чи використовуєте ви їх у своїй діяльності? Наведіть приклади. 5. Які фактори знижують увагу? Як їх можна нейтралізувати?
Контрольні питання до теми 7 1. У чому полягають сутність і закономірності чуттєвого пізнання дійсності? 2. Які види відчуттів ви знаєте? 3. Охарактеризуйте властивості відчуттів. 4. У чому полягає взаємодія відчуттів. Наведіть приклади. 5. Чи можливо розвинути відчуття? Обгрунтуйте думку.
Контрольні питання до теми 8 1. Чим відрізняється сприймання від відчуття? Чи можна сказати, що сприйняття є сумою відчуттів? Обгрунтуйте відповідь. 2. Які види сприймання ви знаєте? 3. Яку роль у житті людини відіграє аперцепція?
Контрольні питання до теми 9 1. Які теорії пам’яті ви знаєте? Розкрийте їх сутність. 2. Дайте характеристику різним видам пам’яті. 3. Часто студенти, працюючи з навчальним матеріалом, складають його конспект. Чому цей прийом сприяє кращому запам'ятовуванню матеріалу?
Контрольні питання до теми 10 1. У чому полягає єдність чуттєвої і логічної ступенів пізнання дійсності.? 2. Розкрийте сутність процесу мислення і його відмінність від чуттєвих форм пізнання (відчуття і сприймання).? 3. Дайте характеристику формам і видам мислення. 4. Які Ви знаєте розумові операції? 5. Укажіть індивідуальні якості мислення і прийоми їх розвитку. 6. Назвіть засоби активізації мислення. 7. Яким чином мислення пов'язане з мовленням? 8. Чому мислення можна розглядати як процес розв’язання задач? Укажіть етапи розв’язання задач.
Контрольні запитання до теми 11 1. У чому полягає основна відмінність уявлень як форм уяви від уявлень пам'яті? 2. Які ви знаєте операції уяви? Наведіть приклади. 3. Чи можна впливати на розвиток уяви ? Наведіть приклади, що підтверджують вашу відповідь. 4. Яким є взаємозв’язок між уявою і творчою діяльністю людини? Обгрунтуйте відповідь. 5. Розкрийте умови розвитку уяви.
Контрольні питання до теми 12 1. Розкрийте співвідношення понять “емоції” і “почуття”. 2. Проаналізуйте теорії емоцій. 3. Перелічіть функції емоцій. 4. Поясніть зміст поняття “емоційна спрямованість особистості”. Яким чином емоційна спрямованість особистості позначається на її загальній спрямованості? 5. Як ви думаєте, наскільки у вас розвинута емпатія? Емоційна культура взагалі? Обгрунтуйте відповідь. 6. Укажіть умови розвитку емоційної сфери особистості.
Контрольні питання до теми 13 1. Розкрийте сутність поняття “воля”. Розкрийте функції волі. 2. Проаналізуйте етапи складного вольового акту. 3. Проаналізуйте прояву вашої вольової поведінки при підготовці до іспиту “Загальна психологія”. Які прийоми роботи над собою, на вашу думку, сприяють формуванню вольових якостей особистості?
Контрольні питання до теми 14 1. Розкрийте зміст поняття ”психічний стан”. Яким є взаємозв’язок психічних станів, психічних процесів і психічних властивостей особистості? 2. Які можна виділити види психічних станів? 3. Яким чином психічні стани позначаються на ефективності діяльності людини? 4. Дайте характеристику негативних психічних станів. 5. Розкрийте зміст, функції і наслідки стресу. 6. Укажіть прийоми саморегуляції психічних станів.
Контрольні питання до теми 15 1. Дайте визначення поняттю “темперамент” і укажіть відмітні риси темпераменту. 2. Які типи темпераменту ви знаєте ? Охарактеризуйте їх. 3. Як темперамент впливає на продуктивність діяльності людини? 4. Розкрийте взаємозв'язок типу вищої нервової діяльності і темпераменту. 5. Які властивості темпераменту ви знаєте? 6. Який темперамент, на вашу думку, переважає у вас і чому?
Контрольні питання до теми 16 1. Яким є співвідношення характеру і темпераменту? 2. Проаналізуйте структуру характеру. 3. Які риси характеру ви знаєте? 4. У чому полягає зміст поняття “акцентуація характеру”. Наведіть приклади. 5. Укажіть умови становлення і розвитку характеру.
Контрольні питання до теми 17 1. Які індивідуально - психологічні особливості людини можна віднести до здібностей? 2. Проаналізуйте, за якими показниками і на яких рівнях можна вивчати особливості розвитку здібностей людини. 3. Яким є співвідношення між задатками і здібностями особистості? 4. Які ви знаєте види здібностей? 5. Укажіть рівні розвитку здібностей і дайте їм стислу характеристику 6. Охарактеризуйте умови розвитку здібностей.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи