Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психологія творчості і спонтаності (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28055
Тема 1.Загальна характеристика творчої діяльності та спонтанності 1. Сутність творчої діяльності. 2. Творчість як біологічний та соціальний феномен. 3. Суб'єкт та об'єкт творчості, їх взаємодія.
Тема 2. Творчість та спонтанність особистості у дзеркалі історії психологи та культури 1. Особливості античної творчості 2. Специфіка творчого середньовіччя 3. Творчість та спонтанність в епоху Відродження 4. Дослідження творчості різними психологічними течіями 5. Системні підходи до вивчення творчості
Тема 3. Види творчості та спонтанності 1. Загальна характеристика видів творчості 2. Зовнішні та внутрішні бар’єри, що впливають на творчість та спонтанність особистості 3. Спеціальні методи стимуляції творчої діяльності та спонтанності
Тема 4. Поняття про творчий процес 1. Рівні творчого процессу. 2. Творчий потенціал та його характеристика. 3. Структура творчого процесу.
Тема 5. Психологічні особливості творчої особистості 1. Поняття про творчу особистість 2. Творчі здібності та їх структура 3. Креативність та спонтанність особистості та їх характеристика.
Тема 6. Особливості творчої діяльності та спонтанності особистості на різних етапах онтогенезу 1. Поняття про творчу унікальність особистості 2. Вікові періоди творчих проявів 3. Особливості дитячої творчості та спонтанності 4. Підліткова та юнацька творчість та спонтанність, їх характеристика 5. Специфіка творчої діяльності та спонтанності людей старшого віку
Тема 7. Методи дослідження творчої особистості 1. Загальна характеристика методів дослідження творчої особистості 2. Особливості застосування авторських методик дослідження творчих якостей особистості 3. Сенситивні періоди в розвитку творчості у різних галузях людської культури. 4. Неусвідомлений характер дитячої творчості. Ігрова діяльність як сприятлива умова для дитячої творчості. 5. Передбачення як елементарна форма уяви в ранньому дитинстві.
Тема 8. Методи навчання творчості та спонтанності 1. Методи розвитку творчого спілкування та творчих рис характеру 2. Методи активізації та використання індивідуального творчого потенціалу, самоусвідомлення та самоорганізації особистості 3. Методи самопізнання власних особистісних якостей за допомогою самоспостереження 4. Методи активізації та реалізації творчого досвіду 5. Методи активізації інтелектуальних процесів 6. Творчі тренінги на уроках і в домашніх умовах 7. Виявлення творчих задатків та спонтанності у школі
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи