Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


Замедянська Людмила Русланівна

Рейтинг: 16
аватар
Жижикова Юлія Олегівна

Рейтинг: 10
аватар
Васюк Тетяна Борисівна

Рейтинг: 10
аватар
Попович Ірина Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Рокита Наталія Іванівна

Рейтинг: 10
аватар
Галик Василь Богданович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Історія психології 2 (МАУП)


Контрольна робота
K-28099

Практичне завдання 1. До лекції 1.

1. Порівняйте етап донаукової (міфологічної) психології з філософським етапом розвитку психологічної думки (за М.С. Роговіним).

2. Розкрийте сутність культурологічного підходу щодо виділення рамок та етапів розвитку психології.

3. Дайте визначення історії психології, її предмета та об’єкта. Які проблеми вивчає історія психології? Яке значення вони мають для психологічної науки?

4. Охарактеризуйте завдання історії психології.

5.У відповідний стовпчик таблиці занесіть імена тих вчених, діяльність яких відноситься до відповідного етапу становлення психології як науки.

Вчені:Г. Лейбніц, В. Вундт, преп. Іоанн Дамаскін, Р.Декарт, Демокріт, Д. Гартлі, Сократ, Г. Спенсер, Т. Гоббс, Дж. Вотсон, В.Келер, Платон, Дж. Локк, Геракліт, Ч.Дарвін

1 етап
психологія як наука про душу
2 етап
психологія як наука про свідомість.
3 етап
психологія як
наука про поведінку

Практичне завдання 2. До лекції 2.

1. Охарактеризуйте принципи історизму, детермінізму та об’єктивності в історико-психологічному дослідженні. Чим ці принципи відрізняються від загальнопсихологічних принципів?

2. Охарактеризуйте основні методи збору і інтерпретації фактологічного матеріалу даних в історико-психологічному дослідженні. З якою метою в історико-психологічному дослідженні застосовують метод аналізу продуктів діяльності?

3. Опишіть основні джерела вивчення історії психології.

4. Розкрийте зміст основних підходів до вивчення історії психології. Чим відрізняється контекстний підхід від персоналістичного?

5. Продумайте та складіть список питань для інтерв’ю з учнями та послідовниками якогось відомого вітчизняного вченого-психолога. Про що б Ви дізнавались у його опонентів?

Практичне завдання 3. До лекції 3.

1.Розкрити основні категорії міфологічної психології – анімізм, тотемізм, фетишизм, метемпсихоз.

2. Наведіть приклади прояву фетишизму у сучасному світі.

3. Охарактеризуйте міф як джерело психологічної думки та основні особливості міфологічної свідомості.

4. Опишіть основні види міфів. У чому полягає основна роль міфів в історії людського суспільства?

5. Розкрити поняття ритуалу, табу та ініціації. Визначити у чому полягає їх психологічна сутність.

Практичне завдання 4. До лекції 4.

1. Охарактеризуйте основні етапи та умови розвитку античної філософсько-психологічної думки.

2. Порівняйте уявлення про душу представників Мілетської школи Фалеса та Анаксимена. У чому особливості і значення уявлень про душу Геракліта Ефеського?

3. Проаналізуйте особливості матеріалістичного вчення про душу в античній філософії. У чому сутність атомістичної психології Демокріта?

4. Визначте у чому полягає своєрідність філософсько-психологічної думки софістів. На вивчення яких питань вони спрямували свій філософський інтерес?

5. Опишіть вчення про душу та про пізнання Сократа. У чому сутність Сократівського методу діалогу?

Практичне завдання 5. До лекції 5.

1. Розкрити сутність вчення Платона про світ ідей та про людську душу.

2. Охарактеризувати погляди Аристотеля на душу та процес пізнання.

3. Порівняйте розуміння душі у теоріях Аристотеля та Платона.

4. Розкрийте духовне значення Біблійного послання.

5. Охарактеризуйте основні фундаментальні положення Біблії філософського значення.

Практичне завдання 6. До лекції 6.

1. Охарактеризуйте базові ідеї та вчення середньовічної філософії та психології.

2. Уявлення про патристику, її основні періоди. Як тлумачиться людина патристикою?

3. Хто такі апологети? Опишіть дві основні проблеми думки апологетів про Бога і душу людини.

4. Охарактеризуйте основні ідеї представників Катехізисної школи Олександрії Климента Олександрійського та Орігена.

5. Розкрийте погляди на душу людини св.. Василя Великого та Свт. Григорія Нисського.

Практичне завдання 7. До лекції 7.

1. Охарактеризуйте вчення про людину та її душу преп. Максима Сповідника.

2. Уявлення про душу людини преп. Іоанна Дамаскіна. Які частини душі виділяв преп. Іоанн Дамаскін?

3. Проаналізуйте основні ідеї блж. Аврелія Августина щодо суті людини та її душі. У чому полягає волюнтаризм у розумінні людської душі блж. Аврелієм Августином?

4. Визначте особливості середньовічної схоластики та її основних течій – реалізму та номіналізму. У чому полягала полеміка між реалізмом і номіналізмом?

5. Розкрийте сутність схоластичного вчення Фоми Аквінського та його значення для психології.

Практичне завдання № 8. До лекції 8.

1. Охарактеризуйте основні особливості і принципи відродницької філософсько-психологічної думки: пантеїзм, анропоцентризм, гуманізм.

2. Чим характеризується розвиток психології в епоху Відродження?

3. З’ясуйте особливості відродницького гуманізму як філософського напряму та розкрийте основні ідеї його представників Ф. Петрарки та Л. Валла.

4. Розкрийте сутність титанізму як принципу ренесансної психології. У чому полягають негативні наслідки титанізму?

5. Опишіть принципи пізнання за Леонардо да Вінчі.

Практичне завдання № 9. До лекції 9.

1. Розкрийте сутність відродницького неоплатонізму та основні ідеї Джованні Піко делла Мірандола про людину.

2. Характеристика аристотелізму епохи Відродження. Опишіть уявлення про душу Пьєтро Помпонацци.

3. З’ясуйте особливості скептицизму М.Монтеня.

4. Охарактеризуйте психологічні ідеї іспанського Відродження. Яке значення мали психологічні ідеї Хуана Луіса Вівеса та Хуана Уарте для психології?

5. З’ясувати у чому полягала «філософія Христа» Е. Роттердамського. Які три складові частини філософсько-релігійного вчення М. Лютера?

Практичне завдання № 10. До лекції 10.

1. Зробіть порівняльну характеристику раціоналізму та емпіризму як основних напрямків у дослідженні процесів пізнання у епоху Нового часу.

У відповідний стовпчик таблиці занесіть імена тих вчених, діяльність яких відноситься до відповідного напрямку у дослідженні процесів пізнання в епоху Нового часу.

Вчені:Р.Декарт, Ф. Бекон, Т. Гоббс, Б.Спіноза, Дж. Локк,Г.Лейбніц.

Раціоналізм
Емпіризм

2. Охарактеризуйте теорію пізнання Ф. Бекона. Що таке «ідоли» в теорії Бекона і які їх типи він вирізняв?

3. Розкрийте сутність дуалістичних поглядів та рефлекторного вчення Р. Декарта та визначте їх роль для розвитку психології.

4. Надайте характеристику філософсько-психологічних поглядів Б.Спінози. Які способи пізнання виокремив Б. Спіноза?

5. Охарактеризуйте основні риси концепції асоціанізму у представників емпіричного напряму у психології Нового часу. Як трактували поняття асоціації Т. Гоббс і Дж. Локк?

Практичне завдання № 11. До лекції 11.

1. Описати основні риси просвітницького періоду. Які існували напрями у філософсько-психологічній думці в епоху Просвітництва?

2. Охарактеризувати основні ідеї французьких матеріалістів епохи Просвітництва. З якою метою була створена “Енциклопедія”у Франції?

3. Проаналізувати вчення про відчуття Е. Кондільяка.

4. Розкрийте особливості Англійського Просвітництва та основні ідеї його представників.

5. Охарактеризуйте вчення про асоціацію Д. Гартлі. З яких елементів складається психіка за Д.Гартлі?

Практичне завдання № 12. До лекції 12.

1. Розкрийте особливості німецького Просвітництва та психологічні ідеї німецьких просвітителів.

2. Загальне уявлення про німецьку класичну філософію.

3. Дайте характеристику філософсько-психологічних ідей І.Канта. У чому особливості теорії пізнання І.Канта?

4. Проаналізуйте етичне вчення І.Канта. Чи актуальне це вчення у наш час?

5. Розкрийте сутність вчення про суб'єктивний дух Г.Гегеля та опишіть основні принципи побудови феноменології духу за Гегелем.

Практичне завдання № 13. До лекції 13.

1. Розкрийте основні положення філософсько-психологічного вчення С. Яворського

2. Які були погляди на людину Ф. Прокоповича?

3. Опишіть вчення про дві натури та три світи Г.Сковороди.

4. Проаналізуйте вчення про самопізнання Г. Сковороди.

5. Яку роль відводив Г. Сковорода в процесі самопізнання серцю людини?

Практичне завдання № 14. До лекції 14.

1.Охарактеризуйте особливості розвитку наукового пізнання на початку 19 століття.

2. Опишіть основні етапи у розвитку асоціативної психології у XIX ст.

3. Розкрийте основні ідеї представників асоціативної психології ХІХ ст.

4. Охарактеризуйте рефлекторні вчення Й.Прохазки, Ч. Белла та Ф. Мажанді.

5. У чому полягає положення про «специфічну енергію органів чуття» І. Мюллера?

Практичне завдання № 15. До лекції 15.

1. Охарактеризуйте основні психологічні ідеї І.Ф.Гербарта. Які області він виділяв у свідомості?

2. Розкрийте сутність позитивізму та опишіть ідеї основних його представників.

3. Які природничо-наукові передумови перетворення психології в самостійну науку склались у середині ХІХ ст.? Як поява теорії Ч.Дарвіна вплинула на розвиток психології?

4. Охарактеризуйте фізіологічну психологію індивідуальної свідомості та психологію народів В. Вундта. В якому році відкрилася перша психологічна експериментальна лабораторія?

5. Опишіть основні психологічні ідеї Ф. Брентано. Що таке інтенційність свідомості?

Практичне завдання № 16. До лекції 16.

1. Порівняйте погляди на дослідження свідомості структуралізму та функціоналізму.

2. Опишіть основні характеристики свідомості за В. Джемсом.

3. Охарактеризуйте важливі положення та ідеї Вюрцбургзької школи щодо розуміння феноменів мислення.

4. Опишіть сутність експериментів та основних ідей К.Бюлера та Н.Аха.

5. Розкрийте сутність методологічної кризи у психології на початку ХХ ст. Які основні передумови виникнення «відкритої кризи» у психології?

Практичне завдання № 17. До лекції 17.

1. Розкрити основні положення класичного біхевіоризму.

2. Охарактеризуйте необіхевіористичний напрям у психології. Чим відрізняється класичний біхевіоризм від необіхевіоризму?

3. Опишіть основні ідеї А.Бандури. Що таке непряме підкріплення?

4. У поданому нижче тексті безсистемно перераховані основні поняття провідних закордонних напрямів психології.

Ви повинні проаналізувати текст і заповнити таблицю за поданою формою, відповідно до тих понять, які розроблялись цими напрямами.

Текст: поведінка, інсайт, стимул, когнітивна карта, гештальт, редукція потреби, оперантна поведінка, соціальне навчання, фі-феномен, непряме підкріплення.

Гештальтпсихологія
Біхевіоризм
Необіхевіоризм

5. Розкрити основні ідеї гештальтпсихології та її значення у історії психології. Що таке гештальт?

Практичне завдання № 18. До лекції 18.

1. Розкрийте основні ідеї глибинної психології.

2. Структура особистості за З.Фрейдом та поняття про Едипів комплекс.

3. Охарактеризуйте основні положення індивідуальної психології А.Адлера. Що А. Адлер вважав центральними рушійними силами розвитку особистості?

4. Розкрийте основні положення нового психоаналізу К.Хорні, Г.Саллівана. У чому полягають відмінності неофрейдизму від класичного психоаналізу?

5. У поданому нижче тексті безсистемно перераховані основні поняття у теоріях відомих закордонних психологів.

Ви повинні проаналізувати текст і заповнити таблицю за поданою формою, відповідно до тих понять, які розроблялись цими вченими.

Текст: несвідоме, супер-Его, почуття неповноцінності, несвідоме почуття тривоги, Едипов комплекс, лібідо, динамізми, соціальний інтерес, фізіологічна та психологічна тривога, стиль життя, потреба в уникненні тривоги.

З.Фрейд
А.Адлер
К.Хорні
Г.Салліван

Практичне завдання № 19. До лекції 19.

1.Розкрийте суть та особливості феноменологічної філософії і психології Е.Гуссерля.

2. Охарактеризуйте метод феноменологічної редукції та його види.

3. Уявлення Е. Гуссерля про інтенціональність свідомості.

4. Дайте загальну характеристику емпіріокритицизму. Яке відношення має емпіріокритицизм до позитивізму?

5. Розкрийте суть теорії економії мислення Е. Маха.

Практичне завдання № 20. До лекції 20.

1. Екзистенціальна психологія та напрями екзистенціальних проблем. Які основні сучасні напрями екзистенціальної психології ви знаєте?

2. Розкрийте основні положення філософії екзистенціалізму. Що таке екзистенція?

3. У чому своєрідність розуміння людини та світу в екзистенціалізмі та екзистенціальній психології?

4. Опишіть основні ідеї екзистенціалізму М. Хайдеггера.

5. Що таке герменевтика? Охарактеризуйте загальні риси герменевтичної теорії Г. Гадамера.

Практичне завдання № 21. До лекції 21.

1. Розкрийте основні принципи та положення гуманістичної психології. Чим вона відрізняється від психоаналізу та біхевіоризму? Які основні заслуги та недоліки гуманістичної психології?

2.Нижче подані твердження основних представників гуманістичної психології: К. Роджерса, Г. Олпорта, А. Маслоу. Визначте, хто є автором твердження. Обґрунтуйте вашу відповідь.

«Самоактуалізовані люди мають дивовижну здатність радіти життю. Їх сприйняття свіжо і наївно. Вони не втомлюються дивуватися, вражатися, відчувати захват і трепет перед численними і різноманітними проявами життя, до яких звичайна людина давно звикла, яких вона навіть не помічає..»

«У ранні роки моєї кар'єри я задавав собі питання: «Як я можу зцілити цю людину?» Тепер я формулюю питання наступним чином: як мені побудувати відносини, які ця людина може використовувати для особистого зростання?»

«Особистість – це скоріше перехідний процес, ніж закінчений продукт. У ній є деякі стабільні риси, але в той же час вона постійно змінюється. Саме цей процес зміни, становлення, індивідуації представляє для нас особливий інтерес».

3. Розкрийте суть теорії особистості В.Франкла.

4. Охарактеризуйте основні положення логотерапії В. Франкла. Що таке екзистенціальний вакуум?

5. Як розуміється особистість у персоналізмі В.Штерна? Що повинна вивчати психологія на його думку?

Практичне завдання № 22. До лекції 22.

1. Розкрийте основні положення когнітивної психології. Як розуміється психіка в когнітивній психології?

2. Опишіть основні розробки та ідеї основних представників когнітивної психології.

3. Основні положення трансактного аналізу Е.Берна. Які основні его-стани виділяв Е.Берн?

4. Які види трансакцій виділяє Е.Берн? Охарактеризуйте їх.

5. Охарактеризуйте розвиток психології творчості та теорії основних її представників в рамках різних психологічних напрямів.

Практичне завдання № 23. До лекції 23.

1. Охарактеризувати особливості та етапи розвитку вітчизняної психології. Назвіть провідні чинники, що визначили динаміку становлення і розвитку вітчизняної психології.

2. Опишіть основні філософсько-психологічні погляди М.Г.Чернишевського та П.Д. Юркевича. Яке місце П. Д. Юркевич відводив у своїй філософії серцю?

3. Охарактеризувати природничонаукові погляди І.М. Сеченова на психічні явища.

4. У чому була сутність полеміки між І.М. Сеченовим і К.Д.Кавеліним стосовно предмету і завдань психології?

5. Розкрити основні положення психології мови О.О.Потебні. З чим О.О. Потебня пов'язував розвиток народності?

Практичне завдання № 24. До лекції 24.

1. Розкрийте сутність культурно-історичної теорії психіки Л.С.Виготського. Чим відрізняються нижчі та вищі психічні функції за Виготським?

2. Охарактеризуйте основні положення теорій діяльності С.Л.Рубінштейна та О.М. Леонтьєва. Що таке провідна діяльність?

3. Опишіть основні ідеї Д.М.Узнадзе стосовно установки.

4. Основні напрями теоретичних досліджень Б.Г.Ананьєва.

5.У поданому нижче тексті безсистемно перераховані основні поняття у теоріях провідних вітчизняних психологів.

Ви повинні проаналізувати текст і заповнити таблицю за поданою формою, відповідно до основних понять, які розроблялись цими вченими.

Текст: онтопсихологія; культурно-історична теорія психіки; предметність діяльності; акмеологія; вищі психічні функції; установка; людинознавство; провідна діяльність; установочна типологія особистості.

Д.М.Узнадзе
Л.С. Виготський
О.М. Леонтьєв
Б.Г. Ананьєв

Практичне завдання № 25. До лекції 25.

1. Які психологічні проблеми вивчались у Харківському та Одеському регіоні України?

2. Основні психологічні ідеї вчених Львівського осередку в історії української психології.

3. Опишіть основні психологічні ідеї Г.С. Костюка. Як Г.С. Костюк характеризував учбові завдання?

4. Охарактеризуйте психологію вчинку В.А.Роменця. Які компоненти вчинку виділяв В.А. Роменець?

5. Уявлення про канонічну психологію В.А. Роменця. Що таке канон за В.А. Роменцем?

Практичне завдання №26. До лекції 26.

1. Своєрідність історико-психологічної концепції М.Г.Ярошевського. Який найважливіший принцип визначає розвиток психології за М.Г. Ярошевським?

2. Які групи історико-психологічних питань висвітлив С.Л.Рубінштейн у книзі "Принципи і шляхи розвитку психології"?

3. Охарактеризуйте історико-психологічні розробки Л.С.Виготського. Яка проблема була осереддям історико-психологічних пошуків Г.С. Костюка?

4. Особливості наукової діяльності В.А.Роменця в історії психології. Вчинок як основний пізнавальний осередок системи та історії психології.

5. Розкрийте напрями історико-психологічних пошуків Ю.П’єтера.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 6
Гостей: 6
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.