Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психологія праці та інженерна психологія 2 (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28660
Контрольні завдання до теми 1 1. Дайте визначення поняттям «праця», «праця у вузькому розумінні», «праця в широкому розумінні слова» 2. Дайте визначення поняттям «психологія праці», «психологія праці в вузькому сенсі», «психологія праці в широкому сенсі» 3. Яка головна ціль та основні завдання психології праці? 4. Які взаємозв’язки психології праці з іншими дисциплінами? 5. Які принципи та методи дослідження психології праці?
Контрольні питання до теми 2 1. Що зумовило виникненню психології праці як науки? 2. Охарактеризуйте роль психологічної лабораторії В.Вундта в становленні психології праці. 3. Охарактеризуйте основні етапи розвитку психології праці та обґрунтуйте послідовність їх виникнення. 4. Наведіть основні положення школи наукового управління, «фордизму» та і поясніть, чому їх доцільно відносити до першого стану розвитку психології праці. 5. Охарактеризуйте роль біхевіористів у розвитку психології праці. 6. Розкрийте етапи Хоторнського експерименту Е. Мейо. 7. Поясніть на конкретних прикладах сутність системного та ситуаційного підходів. 8. Охарактеризуйте етапи розвитку вітчизняної психології праці.
Контрольні питання до теми 3 1. Охарактеризуйте психологію праці (у вузькому і широкому розумінні) як наукову дисципліну. 2. Назвіть основні передумови появи інженерної психології. 3. Охарактеризуйте інженерну психологію як наукову дисципліну. 4. Які основні завдання ергономіки? 5. Охарактеризуйте організаційну психологію як наукову дисципліну. 6. Які характерні особливості розвитку психології праці на сучасному етапі? 7. Обміркуйте, чому з 1990-х р. до теперішнього часу професійне навчання дорослих динамічно розвивається? Наведіть приклади.
Контрольні питання до теми 4 1. У яких основних аспектах соціальних відносин може бути представлене поняття професія? 2. За якими основними ознаками можна класифікувати професії? 3. Охарактеризуйте поняття «професіографія», «професіограма», та «психограма»? 4. Охарактеризуйте загальну схему професіограми? 5. Що є предметом праці професій типу «людина-людина»? 6. Які основні види діяльності професій типу «людина-людина»? 7. Які основні вимоги до спеціалістів професії типу «людина-людина»?
Контрольні запитання до теми 5 1. Що означають поняття «мотив», «стимул», «мотивація», «мотивування»? 2. Що є фундаментальним рушієм людської активності? 3. Чим відрізняються між собою змістові та процесійні теорії мотивації? 4. Чому у сучасних умовах додаткова оплата праці вже не спрацьовує? 5. Чому є розходження і співвідношення теорій мотивації А.Маслоу і К.Альдерфера? 6. Покажіть відмінності між мотиваційною теорією А.Маслоу і Д.Мак- Клеланда. У чому полягають недоліки теорії А.Маслоу? Чому теорію Д.Мак- Клеланда називають теорією «набутих потреб»? 7. Розкрийте сутність двофакторної теорії Ф.Герцберга. 8. Дайте характеристику теорії очікувань. Коли її застосування буде неефективним? 9. Опишіть теорію справедливості і наведіть приклади її використання у мотиваційному процесі. 10. Коли застосування винагород буде ефективним? 11. Визначити стимули, які ефективно впливатимуть на поведінку працівників конкретної організації: торгівельного підприємства, лікарні; університету. 12. Охарактеризуйте методи і методики дослідження мотивів.
Контрольні питання до теми 6 1. Які характерні особливості, що визначають взаємозв’язок людини з умовами професійної діяльності у зв’язку з активним застосуванням техніки? 2. Чому домінуючими настроями серед українців є тривога, відчуття загрози, невпевненість в завтрашньому дні? Наведіть приклади. 3. Охарактеризуйте особливі, екстремальні та субекстремальні умови праці? 4. Що є спільним та які відмінності для особливих, екстремальних та субекстремальних умов діяльності? 5. Охарактеризуйте фізичні та хімічні екстремальні фактори. 6. Охарактеризуйте види робіт, які небезпечні для здоров’я та життя. 7. Які поведінкові реакції у людей на виникнення екстремальних ситуацій? 8. Охарактеризуйте психологічну готовність до діяльності в екстремальних умовах. 9. Які напрями формування психологічної готовності суб’єкта до діяльності в екстремальних ситуаціях?
Контрольні питання до теми 7 1. Охарактеризуйте поняття «працездатність», рівні і показники працездатності. 2. Як виявляються закономірності змін працездатності? 3. У чому виявляється зв’язок працездатності та функціональних станів? 4. Охарактеризуйте несприятливі функціональні стани: утома, моногонія, стрес. 5. Назвіть шляхи збереження працездатності працівників. 6. Охарактеризуйте психофізіологічні засоби збереження працездатності. 7. Назвіть методики дослідження працездатності. 8. Що ви запропонували б теоретично і практично для забезпечення ефективної та безпечної діяльності працівників (студентів) у вашому колективі. 9. За якими зовнішніми ознаками працівника можна робити висновок про рівень його психічного напруження.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи