Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості застосування педагогічних методів взаємодії соціального працівника з клаєнтом
Курсова
№ K-7742
Вступ Розділ 1. Етика спілкування соціального педагога з різними категоріями клієнтів 1.1 Особливості статусу клієнта соціальної роботи 1.2 Орієнтація на потреби клієнтів 1.3 Орієнтація на ресурси клієнтів Розділ 2. Особливості застосування педагогічних методів взаємодії соціального працівника з клієнтом 2.1 Етика спілкування соціальногопедагога з різними категоріями клієнтів 2.2 Самоактуалізація індивіда з метою досягнення ним своїх цілей 2.3. Етикетні формули, що дають змогу співбесіднику повністю висловити свою думку Висновки уривок ВИСНОВКИ Отже, в процесі виконання курсової роботи ми, провели теоретичний аналіз наукових джерел, вивчили специфіку соціально-педагогічного консультування сім’ї, з’ясували види та етапи проведення консультування, розглянули та проаналізували особливості роботи соціального педагога з різними типами сімей. Тому, можемо стверджувати, що соціально-педагогічне консультування є необхідною умовою покращення роботи соціальних працівників з клієнтами. Отже, на основі проведених досліджень ми можемо виділити ряд рекомендацій, дотримання яких допоможе покращити процес консультування. 1. Зустрічати клієнта рекомендується біля входу в кабінет (приміщення). Якщо в приміщенні будуть знаходитися сторонні люди (крім консультанта), що не звертають уваги на клієнта, то клієнт може образитися, ще більше замкнутися в собі. Це правило особливо важливе при консультуванні підлітків і молоді. 2. Рекомендується привітати і провести клієнта до місця, де буде проходити консультація. Якщо клієнт сам заходить у кабінет до спеціаліста, не слід зустрічати його сидячи, оскільки він може оцінити це як неповагу та байдужість до себе, або, як демонстрацію консультантом своєї переваги (дотримання цього правила вкрай важливо, коли мова йде про консультування підлітків і людей, що потерпіли від насильства [6]). 3. Консультант повинен дотримуватися вимог і до приміщення для консультування, і до самого себе. Приміщення повинно бути чистим і прибраним, інакше клієнт оцінить це як неповагу і байдуже ставлення до себе. У приміщенні повинні бути предмети, призначення яких має бути зрозумілим для клієнта, інакше він буде відволікатися. Консультант повинен бути одягненим у «нейтральний» одяг, щоб не викликати негативних емоцій у клієнта. 4. Вибір оптимальних технік консультування та суворе їх дотримання. 5. Особливо варто виділити техніку «дзеркального відображення», як спосіб подолання психологічних бар'єрів. Вона Використана література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи