Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Соціально-педагогічна робота з сімями дітей з функціон.обмеженнями. 2
Курсова
№ K-7743
Вступ Розділ i соціалізація дітей з особливими потребами як соціальна та психологічна проблема 1.1. Психолого-педагогічна характеристика дітей-інвалідів 1.2. Проблеми життєдіяльності сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами Розділ 2. Основні напрями соціальної роботи сім‘ями дітей з особливими потребами 2.1. Сім’я та її оточення як основа соціальної реабілітації дитини з обмеженими можливостями 2.2. Соціально-педагогічна робота з підлітками з особливими потребами як умова їх ефективної соціалізації Висновки уривок ВИСНОВКИ На сьогоднішній день актуальною є проблема дітей з особливими потребами. Коло проблем людей з обмеженими можливостями – це порушення функціонування психічних пізнавальних процесів, занижена самооцінка, занижений рівень домагань і багато інших. Проте однією з найактуальніших проблем є проблема соціалізації дітей з особливими. Соціалізація в широкому розумінні – це процес залучення людини до соціального життя шляхом активного засвоєння його норм, цінностей та ідеалів. Труднощі дітей з особливими потребами пов’язані не лише з відчуттями фізичного обмеження і дискомфорту, переживанням втрати своїх можливостей, але й з “багажем” того негативного ставлення, з яким стикається людина у своєму найближчому оточенні. Уявлення про підлітка з особливими потребами як про людину, яка багато чого не може робити, яка потребує допомоги інших, викликає найчастіше почуття жалю. Це заважає також підлітку включатися в активні соціальні взаємовідносини. І щоб уникнути такого ставлення, підлітки з особливими потребами здебільшого спілкуються лише з подібними до себе. Внаслідок наявності фізичного недоліку у дітей з обмеженими можливостями занижується самооцінка, підвищується тривожність, виникає ризик частих фруструючих реакцій. Тобто розвивається і проявляється дезадаптація на поведінковому рівні, емоційному (у вигляді станів), когнітивному (невміння приймати конструктивні стилі поведінки, конструктивно виходити зі складних ситуаціях). А це, в свою чергу, може стати пусковим механізмом для формування у дітей з обмеженими можливостями як внутрішньоособистісного конфлікту, так і зовнішнього міжособистісного конфлікту. Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи