Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Неповна сімя. Технології вирішення соціально-педагогічних проблем
Курсова
№ K-7746
Вступ Розділ 1. Неповна сім‘я як об‘єкт соціально-педагогічної роботи 1.1. Поняття і типи неповної сім’ї 1.2. Соціальні проблеми в неповних сім’ях 1.3. Особливості соціалізації (розвитку особистості) дитини в різних типах неповної сім’ї Розділ 2. Соціально-педагогічна робота з неповною сім’єю 2.1. Методи соціальної допомоги неповним сім’ям 2.2. Соціальна робота з неповними сім‘ями Розділ 3. Розробка програми соціальної адаптації дітей з неповних сімей Висновки уривок ВИСНОВКИ Дослідження особливостей соціальної роботи з неповними сім’ями дозволило зробити ряд висновків. Неповною, по формулюванню соціологів, називається така сім'я, яка складається з одного батька з одним або декількома неповнолітніми дітьми. Серед проблем неповної сім'ї, як об‘єкту соціальної роботи, особливо актуальною є проблема її функціонування як інституту виховання і соціалізації дітей. Неповні сім'ї мають серйозні матеріальні проблеми, фактично всі вони залежать від соціальної підтримки держави і потрапляють в соціально незахищені групи населення. Неповні сім'ї, переважно материнські, у зв'язку з цим додаткову загрозу їм представляє нинішня політика зайнятості в країні, оскільки йде витіснення жінок з робочих місць в сферу низько оплачуваних установ. Хоча, варто відзначити, що кількість неповних сімей на чолі з батьком також зростає. Наступна проблема неповної сім'ї полягає в здоров'ї дітей. Учені прийшли до виводу, що діти з неповних сімей значно частіші, ніж діти з повних сімей, схильні до гострих і хронічних захворювань, що протікають в гострішій формі. При цьому неблагополучні показники здоров'я дітей пов'язані не лише з впливом стресів розлучення, але і з низькою медичною активністю матері (батька). В рамках виховної діяльності дорослим не удається здійснити повноцінний контроль над дітьми і в цілому ефективно впливати на їх поведінку. Тому соціалізація неповної сім’ї стає актуальної проблемою соціальної педагогіки. Основними напрямами соціально-педагогічної роботи з неповними сім'ями мають бути: підтримка батьків у вихованні дітей; допомога у визначенні їх фізичних, психологічних і соціальних потреб; соціальне і терапевтичне сприяння сім'ям у скрутному становищі; юридична допомога і ради, з тим, щоб запобігти всім формам експлуатації (насильство, правопорушення), як фізичні, так і психологічні. Спеціальною формою соціально-педагогічної діяльності, націленої на неповні сім'ї є виховання батьківських відчуттів і обов'язків. Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи