Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Неповна сімя. Технології вирішення соціально-педагогічних проблем
Курсова
№ K-7746
Вступ Розділ 1. Неповна сім‘я як об‘єкт соціально-педагогічної роботи 1.1. Поняття і типи неповної сім’ї 1.2. Соціальні проблеми в неповних сім’ях 1.3. Особливості соціалізації (розвитку особистості) дитини в різних типах неповної сім’ї Розділ 2. Соціально-педагогічна робота з неповною сім’єю 2.1. Методи соціальної допомоги неповним сім’ям 2.2. Соціальна робота з неповними сім‘ями Розділ 3. Розробка програми соціальної адаптації дітей з неповних сімей Висновки уривок ВИСНОВКИ Дослідження особливостей соціальної роботи з неповними сім’ями дозволило зробити ряд висновків. Неповною, по формулюванню соціологів, називається така сім'я, яка складається з одного батька з одним або декількома неповнолітніми дітьми. Серед проблем неповної сім'ї, як об‘єкту соціальної роботи, особливо актуальною є проблема її функціонування як інституту виховання і соціалізації дітей. Неповні сім'ї мають серйозні матеріальні проблеми, фактично всі вони залежать від соціальної підтримки держави і потрапляють в соціально незахищені групи населення. Неповні сім'ї, переважно материнські, у зв'язку з цим додаткову загрозу їм представляє нинішня політика зайнятості в країні, оскільки йде витіснення жінок з робочих місць в сферу низько оплачуваних установ. Хоча, варто відзначити, що кількість неповних сімей на чолі з батьком також зростає. Наступна проблема неповної сім'ї полягає в здоров'ї дітей. Учені прийшли до виводу, що діти з неповних сімей значно частіші, ніж діти з повних сімей, схильні до гострих і хронічних захворювань, що протікають в гострішій формі. При цьому неблагополучні показники здоров'я дітей пов'язані не лише з впливом стресів розлучення, але і з низькою медичною активністю матері (батька). В рамках виховної діяльності дорослим не удається здійснити повноцінний контроль над дітьми і в цілому ефективно впливати на їх поведінку. Тому соціалізація неповної сім’ї стає актуальної проблемою соціальної педагогіки. Основними напрямами соціально-педагогічної роботи з неповними сім'ями мають бути: підтримка батьків у вихованні дітей; допомога у визначенні їх фізичних, психологічних і соціальних потреб; соціальне і терапевтичне сприяння сім'ям у скрутному становищі; юридична допомога і ради, з тим, щоб запобігти всім формам експлуатації (насильство, правопорушення), як фізичні, так і психологічні. Спеціальною формою соціально-педагогічної діяльності, націленої на неповні сім'ї є виховання батьківських відчуттів і обов'язків. Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи