Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Навчальні тренінги для працівників соціальної служби
Курсова
№ K-7748
Вступ Розділ 1. Доцільність проведення тренінгів для працівників соціальних служб 1.1. Поняття «тренінгу» 1.2. Мета проведення тренінгів Розділ 2. Методика проведення тренінгів для працівників соціальних служб Розділ 3. Алгоритм проведення тренінгів соціальної служби Висновки уривок ВИСНОВКИ Тренінг (з англ. train — тренувати, тренуватися) — це сукупність психотерапевтичних, психокорекційних та навчальних методів, спрямованих на розвиток навичок самопізнання і саморегуляції, спілкування і міжособистісної взаємодії, комунікативних і професійних умінь. У вітчизняній психології поширене визначення тренінгу як одного з активних методів навчання або соціально-психологічного впливу. Зараз термін "тренінг" використовується для позначення широкого кола методик, які базуються на різноманітних теоретичних принципах. Єдиної класифікації поняття не існує. Виділяють тренінги, спрямовані на розвиток навичок саморегуляції, комунікативні тренінги, тренінгові підходи, що стимулюють особистісний ріст, навчальні тренінги. У тренінговій групі одночасно можуть займатися 8-12 людей, кількість учасників може коливатися від З до 18-20. Заняття починається з розминки, що включає вправи комунікативної, поведінкової та емоційної спрямованості. Потім влаштовується групова дискусія для визначення мети заняття. Із запропонованих учасниками рольових ситуацій обирається одна чи дві, найбільш значимі для всіх учасників групи. Після групової дискусії тренер пропонує рольову ситуацію, яка розігрується учасниками по черзі. В кінці заняття проводиться групова дискусія з метою рефлексії ефективної участі членів групи у рольовій ситуації. Можливі повторення найскладнішої ситуації і дискусія. Питання про завершення занять у групі вирішується індивідуально кожним учасником разом із тренером. Робота тренінгової групи вирізняється рядом специфічних принципів: 1. Принцип активності — активність учасників тренінгової групи носить особливий характер, бо вони залучаються до спеціально розроблених дій. Активність зростає з отриманням учасниками установки на готовність включитися у виконувані дії у будь-який момент. Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи