ІІ варіант
1. Здійсніть аналіз сучасних тлумачень поняття «документ». При підготовці до виконання завдання уважно вивчити існуючі визначення поняття «документ», наведені в державних стандартах України, енциклопедіях, довідниках, словниках, наукових виданнях. 2. Відберіть 5 документів різних видів. Зробіть порівняльний аналіз сукупності документів за такими ознаками: знаковій природі інформації, системі запису інформації, ступеня знаковості інформаційної і матеріальної складових документа. 3. За допомогою схеми класифікації видань визначте вид і тип конкретних добутків друку (книга, брошура, журнал, газета, плакат, бюлетень, буклет). 4. Проаналізуйте структуру і видавниче оформлення, довідковий апарат книги (на вибір). 5. Виявите переваги і недоліки нормативної документації як джерела інформації. 6. Проаналізуйте діючі і затверджені вітчизняні стандарти в галузі інформації і документації (чи бібліотечної справи і бібліографії). 7. Охарактеризуйте один із видів періодичного або продовжуваного видання. 8. Здійсніть порівняльну характеристику різних видів ізографічних видань (плакат, естамп, художня листівка, художня репродукція, альбом, календ арик) за функціональною ознакою. 9. Використовуючи довідкові видання з книгознавства, бібліотечної справи і бібліографії, з’ясуйте значення термінів «рукописна книга», «інкунабула», «палеотип», «свиток», «берестяна грамота», «стародрук», «антикварна книга», «букіністична книга», «факсимільне видання». Дайте порівняльну характеристику. 10. Здійсніть порівняльний аналіз голографічного документа (календ арика, листівки) з аналогічними видами видань, виготовлених поліграфічним способом. З цією метою використовуйте фасетно-блочну схему класифікації документа.
Список використаних джерел.
| |