Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Маценко Назар Вікторович

Рейтинг: 10
аватар
Фера Жанна Петрівна

Рейтинг: 10
аватар
Мирошниченко Юлія Олександрівна

Рейтинг: 10
Ирина Вячеславовна

Рейтинг: 16
аватар
Андрос Олег Анатолійович

Рейтинг: 10
Козловський Вадим Леонідович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Методика виклладання біології у процесі вивчення живої природи


Курсова
K-10262

План
Вступ.
Розділ І. Концептуальні засади формування змісту біологічної освіти та знань про живу природу.
1.1. Сучасні проблеми змісту шкільноі освіти.
1.2. Теоретичні основи відображення цілісності життя в змісті біологічної освіти.
1.3. Особливості змісту інформації стосовно рівнів організації живої природи.
Розділ ІІ. Методика формування цілісних знань школярів про живу природу у класній та позакласній роботі з предмету біології.
2.1. Методика проведення екскурсії «Грунт, як середовище перебування організмів».
2.2. Урок «Основні положення теорії Чарлза Дарвіна. Екскурсія в природу».
2.3. Урок (урок-семінар). «Узагальнення. Єдність людини та довкілля».
Висновки.
Список використаної літератури.
Вступ
Проблема відображення цілісності життя в змісті шкільного курсу «Біологія» набуває особливого звучання в контексті ідей синергетики. Її значення зумовлене радикальною зміною методологі¬чних парадигм вивчення природи, новими вимогами до вивчення природничих дисциплін в загальноосвітніх навчальних закладах, розглядом шкільного курсу біології насамперед як світоглядної дисципліни, яка повинна забезпечити формування в учнів наукової картини світу, нової стратегії поведінки людини в біосфері, системного екологізованого мислення.
У працях СУ. Гончаренка, І.Д. Зверєва, Л.Я. Зоріної, В.Р. Ільченко, Г.С. Калінової, Б.Д. Комісарова, А.М. М'ягкової, Л.В. Тарасова, А.Г. Хрипкової та інших вчених доведено, що розв'язання цих завдань шкільної природничо-наукової освіти потребує розробки проблеми формування цілісності, системності знань школярів про живу природу. А оскільки провідним системотвірним фактором є зміст, то відображення цілісності життя має безпосередній зв'язок із зазначеними проблемами.
У цих дослідженнях виділені методологічні положення, ідеї сучасної при-родничо-наукової картини світу, які лежать в основі формування цілісності знань про природу, розкриті шляхи та засоби конструювання змісту освіти з метою формування НКС, виділені умови формування системних знань школярів про природу.
На мій погляд, зазначені підходи ускладнюють:
• вирішення головної мети біологічної освіти - формування в учнів ціліс-ної картини живої природи;
• здійснення інтеграції наук, об'єктом вивчення яких є життя, в єдиний на-вчальний предмет біології.
Актуальність теми: Необхідність вирішення даних суперечностей зумов-лює актуальність проблеми відображення цілісності живої природи в змісті шкільного курсу «Біологія». її дослідження має принципово важливе значення для удосконалення змісту біологічної освіти школярів, формування знання но-вого типу, яке забезпечить тісний зв'язок людини з середовищем її існування — природою.
Мета: Повністю і всебічно розглянути методику викладання біології в процесі вивчення живої природи.
Завдання:
 розглянути концептуальні засади формування змісту біологічної освіти та знань про живу природу.
 навести приклади методик формування цілісних знань школярів про живу природу у класній та позакласній роботі з предмету біо-логії.
Ціна

50 грн.

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.