Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика вивчення теми: «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри і початків аналізу в 10 класах різних рівнів
Магістерська
№ K-16418
Зміст<BR> <BR> I. Вступ<BR> II. Рівневе вивчення математики у старшій школі <BR> §1. Характеристика рівнів навчання математики в старшій школі<BR> §2. Характеристика теми «Функції, рівняння та нерівності» в підручниках різних рівнів<BR> §3. Аналіз психологічної, дидактичної і методичної літератури по темі дослідження<BR> III. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри 10 класу різних рівнів<BR> §1. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на рівні стандарту<BR> §2. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на академічному рівні<BR> §3. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на профільному рівні<BR> §4. Експериментальна перевірка розробленої методики<BR> IV. Висновки і рекомендації<BR> V. Список використаної літератури<BR>
<BR><BR> Тема магістерської роботи досить актуальна — Методика вивчення теми: «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри і початків аналізу у 10 класах різних рівнів. Вже зараз існує велика кількість методичної літератури, яка допомагає вчителю науково-правильно і цікаво викласти матеріал. Враховуючи зміни у суспільстві, з’являється необхідність у постійному оновленні та вдосконаленні методики навчання математики. Але дещо залишається незмінним в силу того, що існує державний стандарт щодо цілей навчання математики.<BR> <BR> Тема «Функції, рівняння та нерівності» є однією з основних в шкільній програмі з математики в старшій школі. Функції є також однією з важливих змістовних ліній шкільного курсу математики, осмислення ролі якої у реалізації сучасних підходів до навчання (компетентнісного, розвиваючого, дослідницького тощо) є актуальним методичним завданням. Функціональна лінія акумулює всі знання і прийоми діяльності з інших змістових ліній, має величезне значення для забезпечення математичної компетентності — здатності розв'язувати прикладні задачі та задачі з «життя», адже функції слугують математичними моделями різноманітних закономірностей і явищ природи. Її потенціал у розвиненні пізнавальних прийомів діяльності практично невичерпний.<BR> <BR> У процесі вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» в 10 класі учні повторюють, систематизують, розширюють і поглиблюють знання про функції; розвивають вміння читати і будувати графіки функцій, досліджувати функції елементарними методами, застосовувати функції до моделювання реальних процесів. Ця тема повинна сприяти кристалізації функціонального типу мислення учнів.<BR> <BR> Дослідженням цієї проблеми займалися Н.І Фусс, О.І. Сомова, В.Н. Шкларевич, П.Л. Чебешева, Н.І. Лобачевський, С.І. Шохор-Троцкий, В.П. Шереметевський, В.Е. Сердобінський, С.Н. Бернштейн, Ф.В. Філіпович, Ф.А. Ерн, М.Г. Попруженко, Ю.Н. Макаричев, Л.B. Єршов, Н.Я. Вілєнкін. В 2010 р. учні розпочали навчання за новими програмами та підручниками з математики різних рівнів, а розробленої методики навчання ще немає. Методика вивчення теми дослідження має відповідати вимогам нової програми, а повнота реалізації вивчення теми можлива за умови усвідомлення особливостей функціонального мислення, характерних для нього дій і прийомів діяльності. Також необхідне системне дидактичне проектування теми, яке передбачає діагностичне проектування цілей навчання, розробку змісту навчання, спрямованість методичних шляхів навчання математики на широке використання функцій.<BR> <BR> Прикладна спрямованість вивчення функцій, рівнянь, нерівностей та іншого матеріалу доповнюється окремими аспектами, пов’язаними з ознайомленням учнів з відсотковими розрахунками, початковими елементарними поняттями множини.<BR> <BR> Все вище перераховане ще раз доводить актуальність обраної теми магістерської роботи. Тому виникає потреба розробити методику вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності», яка б відповідала цим новим програмам і підручникам.<BR> <BR>
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи