Меню сайту

Нові користувачі
makarenko22
Користувачі
24.01.2021
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Савка Роман Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Гуштан Іванна Юріївна

Рейтинг: 10
аватар
Николайчук Сергей Владимирович

Рейтинг: 10
аватар
Липовецька Юлія Володимирівна

Рейтинг: 10
Мацюк Віталій Анатолійович

Рейтинг: 13
Наталія Вікторівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Підготовка дітей до шкільного навчання.


Курсова
K-10270

Вступ…………………………………………………………………………3
Розділ І. Підготовка дітей до шкільного навчання як
психолого-педагогічна проблема.
1.1. Сутність готовності дитини до шкільного навчаня………………..5
1.2. Психологічні особливості дітей 6-7-річного віку………………….7
1.3. Характеристика структурних компонентів готовності
дитини до шкільного навчання
1.3.1. Фізіологічна готовність……………………………………….9
1.3.2. Інтелектуальна готовність……………………………………11
1.3.3. Психологічна готовність……………………………………..14
1.3.4. Соціальна (особистісна) готовність…………………………17
1.3.5. Підготовка дітей до школи у дошкільних
навчально-виховних за-кладах……………………………………………………20
Розділ ІІ. Методики дослідження психолого-педагогічної
готовності дитини до навчання у школі.
2.1. Методики дослідження як технологія отримання знань
про дитину…………………………………………………………………..26
2.3. Авторські пропозиції…………………………………………………..41
Висновки……………………………………………………………………46
Список використаної літера-тури………………………………………….48
Додатки……………………………………………………………………..50

Вступ
Серед багатьох проблем, що виникають у контексті гуманізації освіти і її реформування, особливо важливого значення в цей час набуває про¬блема підготовки дітей до навчання та успішної адаптації першокласників до умов школи. Дотепер не вирішено багато проблем, що виникли в практичній роботі дошкільних і шкільних освітніх установ і психолого-педагогічної підготовки дітей до навчальної діяльності, з якими стикаються вихователі, педагоги, батьки, і від сталого нерозв'язання яких більш за інших страждають діти.
Проблему підготовки дітей до школи розглядали багато вітчизняних і закордонних вчених. Вони приділяли пильну увагу формуванню і розвит¬ку знань, умінь і навичок, необхідних для навчання в школі та передбаче¬них програмою навчання початкової школи. Л. Венгер, Е. Агєєва, В. Холмовська, наприклад, вивчали можливості цілеспрямованого управління формуванням пізнавальних здібностей у дошкільному дитинстві. М. Лісіна, Е. Кравцова, Г. Капчеля, Е. О. Смірнова вивчали цю проблему в зв'язку з особливостями спілкування. Праці Р. Буре і К. Клімової присвячені формуванню «широких соціальних» мотивів. Н. Денисенкова досліджу¬вала пізнавальну спрямованість на заняттях. Е. В. Штиммер досліджував рівні вербальної і невербальної активності, пізнавальної спрямованості на за-няттях.
Досить добре розроблено дидактичні проблеми підготовки дітей до навчальної діяльності, за результатами якої визначається психолого - педагогічна готовність дошкільників до школи. Важливе місце в системі пси-холого-педагогічної підготовки зайняла система оцінки результатів цього процесу — в основному така оцінка здійснюється за показниками психологічної готовності.
Актуальність вибраної теми полягає в тому, що в практиці робота із старшими дошкільниками насамперед, зводиться до навчання читанню, письму щоб забезпечити їм таким чином деяку фору на перших етапах шкільного навчання. Частково це спровоковано і самою учбовою програмою сучасної школи: вона складена так, що на відробіток початкових навиків письма, читання і відліку часу не відведено. Якщо дитина приходить в школу безграмотною, вона відразу ж відстає від своїх більш просунутих однокласників просто тому, що так складена програма початкової школи. Формування ж у дитини відповідної учбової мотивації, довільності уваги, пам'яті, словесно-логічного мислення, орієнтування на спосіб дії, операційних навиків виступає при цьому лише як побічний продукт навчання: все це повинно сформуватися само собою, у міру розвитку інтелектуальних навиків. Проте це далеко не так. Спеціальні до-слідження показують, що діти, добре інтелектуально підготовлені до школи, часто погано пишуть, не виконують правил ведення зошитів, роботи з дидактичним матеріалом і випробовують ряд інших труднощів учбового порядку.
Відсутність сьогодні чітких вимог до рівня підготовки дітей до шкільного навчання, наявність різних дошкільних ліцеїв і гімназій, що працюють по своїх власних програмах і мають різні пріоритети, ініціативність батьків, прагнучих навчити дитину читати і писати чи не з дворічного віку, приводять до того, що неготовність дітей до навчання як і раніше залишається однією з найгостріших проблем сучасної школи. Виникає необхідність розроблення збалансованих методик підготовки дитини до шкільного навчання.
Мета: Всебічно висвітлити процес підготовки до шкільного навчання як психолого-педагогічну проблему.
Завдання:
1. З’ясувати сутність готовності дитини до шкільного навчаня;
2. Вияснити психологічні особливості дітей 6-7 річного віку;
3. Охарактеризувати структурні компоненти готовності дитини до шкільного навчання;
4. Висвітлити дослідження як технологічне отримання знань про дитину;
5. Розглянути методи підготовки дітей до школи у дошкільних на-вчально-виховних закладах;
6. Запропнувати високоефективні методи підготовки дітей до школи.
Ціна

50 грн.

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.