Меню сайту

Нові користувачі
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Анжеліка09092002
Користувачі
28.02.2024
Анюта____________________
Користувачі
22.02.2024
Оцініть цей сайт


аватар
Михайло Ігорович

Рейтинг: 10
аватар
Шиленко Яна Валеріївна

Рейтинг: 10
аватар
Ирина Сергеевна

Рейтинг: 10
Сабов Анна-Марія Іванівна

Рейтинг: 10
аватар
Зінченко Юлія Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Володимирова Анна Александровна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Відповіді-шпаргалки з педагогіки. 121 питання.


Шпаргалка
K-23674

1) Предмет та завдання вікової психології.
2) Основні розділи вікової психології.
3) Історія розвитку вікової психології.
4) Сучасні етап та завдання вікової психології.
5) Проблема методів дослідження в віковій психології. Специфіка застосування методів при дослідження дітей.
6) Метод спостереження як основний метод вивчення психіки дитини.
7) Метод експерименту, вимоги до психологічного експерименту у віковій психології.
8) Діагностичні методи та їх характеристика.
9) Методи опитування та їх використання в віковій психології.
10) Основні етапи експериментального дослідження.
11) Проаналізувати передумови психічного розвитку. Фенотипічні особливості та вроджені якості організму.
12) Взаємозв’язок внутрішніх і зовнішніх умов психічного розвитку.
13) Закономірності психічного розвитку та їх характеристика.
14) Наукові концепції психічного розвитку дитини та їх характеристика.
15) Діалектичний взаємозв’язок навчання, розвитку та виховання.
16) Поняття про зони актуального, потенційного та найближчого розвитку.
17) Роль навчання у формування психічних функцій. Умови правильної організації розвиваючого навчання.
18) Залежність психічного розвитку особистості від становища дитини у сім’ї, школі, середовищі ровесників.
19) Проблема вікової періодизації психічного розвитку дитини.
20) Характеристика вікових періодів Д.Б.Ельконіним.
21) Передумови та умови психічного розвитку новонародженої дитини.
22) Безумовні рефлекси новонародженого та їх роль у життєдіяльності дитини.
23) Психічний розвиток дитини у фазі новонародженого.
24) Роль дорослого у психічному розвитку немовля. Спілкування в період немовляти.
25) Психічний розвиток в період немовляти. Індивідуальні відмінності немовлят.
26) Провідна діяльність дітей раннього віку. Входження дітей в світ речей.
27) Спілкування в ранньому віці та особливості розвитку мовлення.
28) Розвиток пізнавальних психічних процесів у дітей раннього віку.
29) Передумови розвитку особистості. Особливості перших уявлень про себе.
30) Криза 3 років. Її особливості.
31) Роль сюжетно-рольової гри в розвитку дошкільника.
32) Психологічні новоутворення дошкільника та їх характеристика.
33) Особливості розвитку пізнавальних психічних процесів у дітей дошкільного віку.
34) Розвиток особистості дошкільника.
35) Проблема психологічної готовності дитини до навчання у школі.
36) Криза 7 років та її особливості.
37) Адаптація дитини до шкільного навчання.
38) Провідна діяльність молодшого школяра. Структура навчальної діяльності.
39) Динаміка змін відношення до навчання в молодшому шкільному віці.
40) Проблема оцінки.
41) Особливості спілкування молодшого школяра з вчителем та однолітками.
42) Вплив педагогічного спілкування на характер взаємин молодших школярів.
43) Розвиток пізнавальних психічних процесів в молодшому шкільному віці.
44) Психологічні особливості формування особистості в молодшому шкільному віці.
45) Психологічні особливості формування моральної сфери особистості в молодшому шкільному віці.
46) Особливості навчальної діяльності підлітка. Зміни відношення до навчання протягом підліткового віку.
47) Провідна діяльність дітей підліткового віку та її вплив на психічний розвиток дитини.
48) Розвиток пізнавальних психічних процесів підлітків.
49) Особливості розвитку мовлення в підлітковому віці. Підліткова мовленнєва субкультура.
50) Особливості спілкування підлітка з батьками, вчителями, однолітками.
51) Формування та розвиток особистості підлітка.
52) Характеристика психічних новоутворень школярів підліткового віку.
53) Криза підліткового віку. Поведінкові реакції важких підлітків.
54) Девіантна та делінквентна поведінка підлітків.
55) Особливості індивідуального підходу в роботі з важкими підлітками.
56) Психологічні шляхи виходу з підліткової кризи.
57) Особливості навчальної діяльності старшокласника. Проблема професійного самовизначення в юнацькому віці.
58) Особливості спілкування в юнацькому віці.
59) Розвиток пізнавальних психічних процесів в юнацькому віці.
60) Розвиток самосвідомості та відкриття Я в юнацькому віці.
61) Соціальне і моральне самовизначення в юнацькому віці.
62) Проблема формування життєвої позиції та етичних переконань.
63) Вибір життєвих цілей та розвиток творчої активності в юнацькому віці.
64) Розвиток ідентичності в ранній юності.
65) Вікова періодизація життєвого циклу дорослого.
66) Розвиток психічних процесів в період дорослості.
67) Характеристика психосоціального розвитку дорослого.
68) Вікові кризи періоду дорослості.
69) Професійна і суспільна діяльність людей похилого віку.
70) Криза перед пенсійного та після пенсійного віку.
71) Психологічна готовність до старості.
72) Предмет педагогічної психології, її основні розділи.
73) Чим відрізняється предмет педагогічної психології від вікової?
74) Основні завдання педагогічної психології і їх співвіднесіть з сучасними проблемами освіти і виховання.
75) Короткий історичний нарис розвитку педагогічної психології.
76) Методологічні основи педагогічної психології.
77) Місце педагогічної психології в системі наук.
78) Своєрідність методів педагогічної психології.
79) Предмет психології навчання. Психологія і педагогіка навчання.
80) Види навчання.
80) Види навчання (моделі).
82) Психологіні аспекти дидактичних принципів.
83) Психологія змісту навчання.
84) Психологія засвоєння знань, умінь і навичок.
85) Теорії навчання.
86) Концепції управління навчанням.
87) Шляхи управління навчанням і програмоване, проблемне, алгоритмізоване навчання, уроки-діалоги.
88) Психологічний аналіз уроку.
89) Поняття про учіння, зв'язок понять учіння, навчання, научіння та навчальності як здатності до навчання.
90) Учбова діяльність учнів як одна з сторін педагогічного процесу.
91) Види учіння. Учіння як процес і як діяльність.
92) Структура учбової діяльності. Характеристика структурних компонентів учбової діяльності.
93) Вміння вчитися самостійно як інтегральна якість особистості.
94) Рівні сформованості учнів в учінні.
95) Психологічні умови формування уміння вчитися самостійно.
96) Вікова динаміка процесу учіння.
97) Неуспішність учнів і її причини.
98) Подолання неуспішності в навчанні учнів.
99) Психологія виховання як розділ педагогічної психології. Психолого-педагогічні засади гуманізації освіти.
100) Теорія виховання.
101) Психологічні механізми виховання властивостей особистості.
102) Проблема управління вихованням.
103) Зовнішнє і внутрішнє управління вихованням.
104) Самовиховання як вища форма самоуправління.
105) Вікова динаміка формування властивостей особистості.
106) Психологічний аналіз вчинків дітей.
107) Індивідуальний та віковий підхід в моральному вихованні дітей.
108) Психологічне обґрунтування виховних впливів (переконання, навіяння, заохочення і покарання).
109) Психолого-педагогічні проблеми статевого виховання.
110) Проблеми важковиховуваності і самотності учнів.
111) Проблема вимірювання вихованості учнів:показники та критерії вихованості.
112) Специфіка вчительської діяльності.
113) Психологічна структура вчительської діяльності.
114) Творчий характер педагогічної діяльності. Критерії оцінки ефективності навчальної діяльності вчителя.
115) Професійно-значущі якості особистості вчителя.
116) Педагогічні здібності.
117) Професійна спрямованість особистості вчителя.
118) Види стилів та індивідуальний стиль діяльності вчителя.
119) Психологія педагогічного спілкування.
120) Педагогічне оцінювання та оцінка учнів.
121) Психологічний клімат у педагогічному колективі.
Ціна

100

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3552
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3552
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.