Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


Ирина Вячеславовна

Рейтинг: 16
Вакоріна Злата Едуардівна

Рейтинг: 10
Лось Валерій Володимирович

Рейтинг: 16
аватар
Гарус Марина Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Янчук Олександр Володимирович

Рейтинг: 10
аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика


Книга
K-987

ЧАСТИНА 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОПЧНІ ЗАСАДИ ТА ЗМІСТ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ

Розділ 1. Теоретико-методологІчнІ засади дошкільної лінгводидактики
§ 1. Українська дошкільна лінгводидактика та її поняття
§ 2. Міждисциплінарні зв'язки у викладанні української дошкільної
лінгводидактики
§ 3. Методологічні засади лінгводидактики
§ 4. Природничі засади лінгводидактики
§ 5. Психологічні засади лінгводидактики
§ 6. Лінгвістичні засади методики розвитку мовлення дітей
§ 7. Педагогічні засади лінгводидактики
§ 8. Методи наукового дослідження а дошкільній лінгводидактиці

Розділ 2. Навчально-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку

Розділ 3. Мовленнєве спілкування як діяльність
§ 1. Спілкування і комунікація: спільне І відмінне
§ 2. Спілкування як специфічний вид дитячої діяльності
§ 3 Становлення і розвиток мовленнєвого спілкування у дітей дошкільного віку
§ 4. Комунікативна спрямованість навчання дітей рідної мови
§ 5. Організація професійно-мовленнєвого спілкування вихователя з дітьми

Розділ 4. Історичний огляд становлення і розвитку дошкільної лїнгводидактики
§ 1. Лінгводидактична концепція К. Д. Ушинського
§ 2. Лінгводидактична спадщина І. І. Срезневського
§ 3. Лінгводидактична концепція Софії Русової
§ 4. «Рідномовні обов'язки»- І.Огієнка
§ 5. О. Ольжич: національне виховання українського дошкілля
§ 6. Лінгводидактична концепція В. О. Сухомлинського
§ 7. Сучасний етап розвитку лінгводидактики в Україні
§ 8. Становлення і розвиток дошкільної лінгводидактика в зарубіжних країнах

Розділ 5. Завдання, зміст, засоби, форми, методи і прийоми розвитку мовлення дітей
§ 1. Мета І завдання дошкільного закладу з розвитку мовлення і навчання дітей
рідної мови
§ 2. Засоби розвитку мовлення
§ 3. Програмне забезпечення навчання дітей рідної мови в дошкільних закладах
України
§ 4. Змістова характеристика видів мовленнєвої компетенції дошкільників
§ 5. Форми навчання дітей рідної мови
§ 6. Специфіка занять з рідної мови в різновікових групах
§ 7. Методи і прийоми навчання дітей рідної мови

Розділ 6. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку
§ 1. Перший рік життя
§ 2. Другий рік життя
§ 3. Третій рік життя

Розділ 7. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку
§ 1. Молодший і середній дошкільний вік
§ 2. Старший дошкільний вік

ЧАСТИНА 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І НАВЧАННЯ ДІТЕЙ РІДНОЇ МОВИ

Розділ 8. Виховання звукової культури мовлення у дітей
§ 1. Поняття звукової культури мовлення
§ 2. Особливості звуковимови дітей у різних вікових групах
§ 3. Індивідуальна перевірка звукової культури мовлення дітей
§ 4. Методи і прийоми виховання звукової культури мовлення дітей
§ 5. Методика виховання звукової культури мовлення на заняттях
§ 6. Корекція мовлення у спеціальному дошкільному закладі

Розділ 9. Методика словникової роботи в дошкільному закладі
§ 1. Особливості засвоєння слова у дошкільному віці
§ 2. Завдання і зміст словникової роботи в різних вікових групах дошкільного
закладу
§ 3. Методика розвитку словника дітей дошкільного віку

Розділ 10. Формування граматичної правильності мовлення у дітей
§ 1. Поняття граматичної будови мови
§ 2. Особливості засвоєння граматичної будови мови дітьми дошкільного віку
§ 3. Типові граматичні помилки в мовленні дітей
§ 4. Дитяче словотворення
§ 5. Методика формування граматичної правильності мовлення у дітей

Розділ 11. Методика розвитку зв'язного мовлення у дітей
§ 1. Поняття зв'язного мовлення
§ 2. Навчання дітей діалогічного мовлення
§ 3. Методика навчання дітей монологічного мовлення
§ 4. Характеристика методів і прийомів навчання дітей монологічного мовлення
§ 5. Навчання дітей розповіді за картинами
§ 6. Методика навчання дітей переказу літературних творів
§ 7. Методика навчання дітей розповіді з власного досвіду
§ 8. Методика стимулювання словесної творчості та навчання дітей творчої розповіді

Розділ 12. Методика розвитку виразності мовлення
§ 1. Поняття виразності мовлення
§ 2. Специфіка засвоєння виразного мовлення на етапі дошкільного дитинства

Розділ 13. Методика формування оцінно-контрольних дій у навчально- мовленнєвій діяльності дітей
§ 1. Сутність і характеристика оцінної діяльності
§ 2. Формування оцінно-контрольних дій під час розвитку мовлення дітей

Розділ 14. Наступність і перспективність навчання дітей рідної мови в дошкільних закладах освіти та першому класі школи
§ 1. Сутність мовленнєвої підготовленості дітей до Інколи
§ 2. Змістовий аспект мовленнєвого розвитку дітей і учнів
§ 3. Наступність І перспективність мовленнєвого розвитку дітей
старшого дошкільного віку та учнів першого класу
§ 4. Усвідомлення дитиною мовлення
§ 5. Підготовка руки дитини до письма
§ 6. Діагностичні методики обстеження мовленнєвої підготовленості
дітей до школи
§ 7. Формування підготовленості дошкільників Із загальним недорозвиненим мовленням до навчання у школі в умовах спеціального дошкільного закладу

Розділ 15. Організація роботи з розвитку мовлення
у дошкільних закладах та управліннях освіти
§ 1. Роль завідувача і старшого педагога в організації роботи
з розвитку мовлення в дошкільному закладі
§ 2. Планування роботи з розвитку мовлення
§ 3. Робота з розвитку мовлення в управліннях освіти

Ціна

10

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.