Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Етика ділового листування та використання мовних форм
Курсова
№ K-22942
Вступ Розділ 1. Роль етики в діловому листуванні 1.1. Види ділових листів та їх специфіка 1.2. Ділове листування Розділ 2. Особливості використання мовних форм в діловому листуванні 2.1. Загальні методичні рекомендації при написанні ділових листів 2.2. Використання мовних зворотів та штампі в ділових листах 2.2.1. Звернення 2.2.2. Подяка 2.2.3. Вибачення 2.2.4. Нагадування 2.2.5. Відмова 2.2.6. Завершення листа Висновок Список використаних джерел
Основними завданнями етики ділового листування є встановлення єдиного порядку роботи з документами в установах та підвідомчих мережах, документаційне забезпечення діяльності на основі використання сучасної обчислювальної техніки, автоматизованої технологи роботи з документами і скорочення кількості документів. Функціональне призначення ділових листів як елемента ділової комунікації полягає в досягненні згоди між двома та більш партнерами (організаціями, установами, фірмами. окремими особами тощо). Офіційно-ділова сфера спілкування, функціональне призначення ділового листування визначають його особливості. Саме із тексту ділового листа вимальовується образ автора — надійного партнера, чесного конкурента, постійного клієнта. Завдяки листуванню ведуть переговори, уточнюють певні питання, висловлюють претензії, з’ясовують ділові стосунки, супроводжують матеріальні цінності, вносять пропозиції, викладають вимоги, повідомляють про певні заходи тощо.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи