Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
СУЕМ, Варіант №1, Організація інформаційної діяльності, №4216
Контрольна робота
№ K-14669
І Вступ 1.1 Рекламні засоби як одна із основних ланок діяльності підприємства ІІ Коротка характеристика фірми «Фокстрот» 2.1 Місце розташування і підпорядкованість 2.2 Форма власності 2.3 Структура управління і кадровий склад 2.4 Організація матеріальної відповідальності 2.5 Організація господарських зв’язків 2.6 Характеристика основних показників господарської діяльності підприємства ІІІ Основна частина 3.1 Види та класифікація рекламних засобів, що використовуються підприємством 3.2 Методи розповсюдження реклами 3.3 Відповідність рекламних засобів фірми комерційним вимогам 3.4 Вплив реклами на збільшення обсягів продажу фірми ІV Заключна частина 4.1 Висновки та пропозиції щодо покращення рекламних засобів фірми «Фокстрот» Література Додатки
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи