Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Мова сучасної реклами
Реферат
№ K-23390
ЗМІСТ Введення 1. Засоби реклами 1.1 Мовний засіб 1.2 Особливості мови реклами 2. Мова сучасної реклами 2.1 Мова реклами Висновок
Введення З'явилася потреба в рекламній інформації про різні типи товарів, - з'явилися особливі типи тексту: оголошення – реклама речі або послуги, анонс - рекламна інформація про зміст газетного або журнального номера або теле - і радіопрограми, анотація – короткий рекламний текст про книгу або фільм. Головне завдання рекламіста і копірайтера - привернути увагу до товару, зацікавити потенційних споживачів. Тому так важливо вміти складати гумористичні рекламні тексти, наприклад: «Ковбої Хаггіс завжди сухі!». А завдання фахівця з української мови - навчити бачити ресурси виразності в різних пластах української мови. Наприклад, бажаний ефект може викликати трансформація відомих фразеологізмів - стійких виразів, коли автори слогана стверджують: «Всі дороги ведуть до нас» (а не в Рим). Проблеми, що виникають у рекламістів, пов'язані із загальною кризою української мови - проникненням ненормативної (просторічної і навіть матірною) лексики в області, традиційні для літературної мови, а також з засиллям в української мови іноземних слів. Наприклад, такі гібриди-неологізми («свежепрідуманное» слово) в слогані «Не гальмуй! Сникерсни! ». У даній контрольно-курсовій роботі розглядаються питання, пов'язані з мовою і стилем сучасної реклами. Перша частина роботи присвячена мовним засобам реклами та її особливостям. У другій частині йдеться про мову і стиль реклами, зокрема про запозичених словах і про етичну компетенції рекламістів, а так само про компоненти вербального тексту реклами. При написанні роботи були використані в основному статті рекламістів-практиків, опубліковані в періодичних друкованих виданнях (журнали «Реклама», «Реклама та життя») або розміщені на сторінках всесвітньої мережі Internet (спеціалізовані інформаційні портали Gramota.ru, Mamba.ru та ін ). Крім цього були використані різні навчальні посібники.
Ціна
5
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи