Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Поняття реклами та рекламних засобів, їх види
Курсова
№ K-1789
І. Вступ 1.1. Поняття реклами та рекламних засобів, їх види
ІІ. Коротка характеристика ВАТ „Черкаський Будинок торгівлі” 2.1. Місце розташування, підпорядкованість. 2.2. Форма власності. 2.3. Структура управління, кадровий склад. 2.4. Організація матеріальної відповідальності. 2.5. Організація господарських зв’язків. 2.6. Організація рекламно-інформаційної діяльності.
ІІІ. Основна частина 3.1.Класифікація рекламних засобів, що використовуються на підприємстві ВАТ „Черкаський Будинок торгівлі” 3.2. Аналіз психологічної ефективності реклами 3.3. Аналіз економічної ефективності реклами
ІV. Заключна частина 4.1. Висновки та пропозиції, направлені на підвищення якості рекламної роботи на ВАТ „Черкаський Будинок торгівлі”
V. Література
Ціна
80,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи