Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Правове регулювання використання торгівельної марки
Курсова
№ K-24115
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….…4 Розділ 1. Юридична природа суб’єктивного права на торгову марку……….…..6 Розділ 2. Механізм здійснення суб’єктивного права на торговельну марку…...11 2.1. Виникнення суб’єктивного права на торгову марку…………………….…..11 2.2. Здійснення суб’єктивного права на торгову марку………………………….17 2.3. Припинення суб’єктивного права на торгову марку………………………..25 Розділ 3. Міжнародно-правове регулювання охорони торгової марки………....29 Висновки……………………………………………………………………………40 Список використаних джерел………………………………………………….….42
Шрифт – Times New Roman. Розмір шрифту – 14. Відстань між рядками –1,5 інтервали.
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи