Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управлінський облік
Контрольна робота
№ K-18106
Підприємство «Полтава», що виробляє один вид продукції, вирішило змінити стратегію і за рахунок цього збільшити обсяг продажів та підвищити ціну реалізації. Зміни полягають у покращенні якості та надійності продукції, поліпшенні їх товарного виду. Ці зміни, що зумовили підвищені витрати дорогих матеріалів та вартості виробів, почали діяти з початку останнього звітного року Результати діяльності підприємства за останній рік здійснення попередньої стратегії та за перший рік застосування нової стратегії наведено в таблиці: № Показник Базисний рік Звітний рік за новою стратегією 1 Кількість вироблених і проданих одиниць продукції, шт. 5000 2 Ціна реалізації, грн/од 40 3 Обсяг продажів, грн(ряд1 ряд2) 200000 4 Прямі витрати матеріалів на одиницю продукції, кг/од 0,5 0, 5 Ціна матеріалів, грн. 15 6 Прямі витрати на матеріали, грн.(ряд1 ряд4 ряд5) 37500 7 Маржинальний доход, грню(ряд3 ряд6) 162500 Інші витрати підприємства є постійними і тому зміна стратегії на них не вплинула. Вважаючи, що приріст маржинального доходу зумовлений лише зміною стратегії, необхідно визначити вплив на його відхилення чотирьох факторів: збільшення обсягу продажів; зміни ціни готової продукції; зростання ціни матеріалів; збільшення витрат матеріалів на одиницю продукції На підставі виконаних розрахунків треба зробити висновки про ефективність і доцільність нової стратегії
Ціна
5
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи