Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант №37, Організація і методика аудиту, №2108
Контрольна робота
№ K-8960
7. Організація і методика аудиту інших касових операцій та документів 18. Особливості формування доходів, визначення та обліку фінансових результатів підприємства Завдання 1.1 Необхідно: 1. Ознайомитись з організаційно-технологічними особливостями роботи підприємства, станом та організацією бухгалтерського обліку та основними економічними показниками його діяльності. Визначити строки проведення аудиторської перевірки. 2. Укласти від свого імені, як незалежного аудитора (що має кваліфікаційний сертифікат серії Б та ліцензією на право здійснення аудиторської діяльності) з підприємством, що є базою проходження практики, договір на проведення аудиту, в якому необхідно вказати строки проведення аудиту та розмір оплати аудиторських послуг. 3. Скласти програму роботи аудитора за наведеною формою, детально відобразивши в ній всі етапи здійснення аудиту з моменту укладання договору на аудит до складання та підписання аудиторського висновку.
Завдання 2.2 Необхідно: 1. Перевірити наявність внутрішнього положення по оплаті праці працівникам і назвати його особливості. 2. Встановити наявність укладання на підприємстві трудових угод (контрактів) для окремих категорій працівників 3. Ознайомитись та вказати види і форми оплати праці на підприємстві, документальне оформлення праці та її оплати на підприємстві в розрізі окремих структурних підрозділів і категорій працівників. 4 Вивчити та відобразити схему документообігу розрахунків з оплати праці. 5. Перевірити на підприємстві законність, достовірність та повноту ві¬дображення в обліку розрахунків з оплати праці і дати відповіді на такі питання: • Чи дотримується підприємство розроблених та затверджених норм оплати праці? • Чи затверджені посадові інструкції працівників, які здійснюють розрахунки оплати праці? • Чи мали місце на підприємстві в звітному році випадки недотримання посадових окладів працівників адмінуправлінського персоналу? • Чи дотримуються порядку нарахування оплати праці працівникам за сумісництвом посад? • Чи дотримується підприємство порядку утримання із заробітної плати та відрахувань на оплату праці відповідних податків і платежів? • Чи всі працівники отримують кошти на оплату праці? • Чи проводиться звіряння обсягу виконаних робіт із нарахуваннями оплати праці? • Чи подаються списки прийнятих і звільнених працівників у бухгалтерію підприємства? • Чи підписують відомості по нарахуванню оплати праці особи, які їх складали? • Чи є випадки повторного нарахування оплати праці за раніше оплаченими первинними документами? • Чи мають місце випадки нарахування заробітної плати підставним особам? • Чи відповідають дані по нарахованій оплаті праці на підприємстві даним звітів по соціальному страхуванню, платежах до Пенсійного фонду, вирахуваннях до не бюджетних фондів?
Завдання 3.1 Необхідно: 1) Перевірити на підприємстві забезпечення дотримання умов зберігання грошових коштів та інших цінностей в касі підприємства, результати перевірки відобразити за допомогою таблиці
Література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи