Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості зовнішнього середовища міжнародної компанії
Курсова
№ K-28856
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи аналізу зовнішнього середовища міжнародної компанії 1.1 Поняття та структура зовнішнього середовища 1.2 Фактори макро- та мікросередовища 1.3 Моделі аналізу зовнішнього середовища (PESTEL, SWOT, Porter)
3. Розділ 2. Аналіз зовнішнього середовища міжнародної компанії (на прикладі корпорації Nestlé) 2.1 Загальна характеристика компанії Nestlé 2.2 PESTEL-аналіз зовнішнього середовища компанії 2.3 Вплив конкуренції та партнерських зв’язків
4. Розділ 3. Шляхи адаптації міжнародної компанії до змін у зовнішньому середовищі 3.1 Глобальні виклики та стратегії реагування 3.2 Приклади успішної адаптації Nestlé до змін на різних ринках 3.3 Рекомендації для міжнародного бізнесу в умовах нестабільного зовнішнього середовища
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи