Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості зовнішнього середовища міжнародної компанії
Курсова
№ K-28856
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи аналізу зовнішнього середовища міжнародної компанії 1.1 Поняття та структура зовнішнього середовища 1.2 Фактори макро- та мікросередовища 1.3 Моделі аналізу зовнішнього середовища (PESTEL, SWOT, Porter)
3. Розділ 2. Аналіз зовнішнього середовища міжнародної компанії (на прикладі корпорації Nestlé) 2.1 Загальна характеристика компанії Nestlé 2.2 PESTEL-аналіз зовнішнього середовища компанії 2.3 Вплив конкуренції та партнерських зв’язків
4. Розділ 3. Шляхи адаптації міжнародної компанії до змін у зовнішньому середовищі 3.1 Глобальні виклики та стратегії реагування 3.2 Приклади успішної адаптації Nestlé до змін на різних ринках 3.3 Рекомендації для міжнародного бізнесу в умовах нестабільного зовнішнього середовища
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи