Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
SWOT аналіз компанії Білайн
Реферат
№ K-949
Зміст Розділ 1. Загальна характеристика підприємства………………………………...3 1.1. Опис діяльності компанії Білайн…………………………………………..3 1.2. Загальна характеристика ринку мобільного зв’язку України…………….6 1.3. Визначення місії та стратегічних цілей…………………………………..14 1.4. Маркетинг…………………………………………………………………16 1.5. Персонал…………………………………………………………………..20 1.6. Інноваційна діяльність……………………………………………………22 Розділ 2. Стратегічна сегментація діяльності компанії…………………..23 Розділ 3. Оцінювання конкурентоспроможності компанії………………………28 3.1. Карти стратегічних груп конкурентів……………………………………28 3.2. Характеристика основних конкурентів………………………………….30 3.3. Метод критеріальних обмежень………………………………………….34 3.4. Метод SMART……………………………….……………………………35 3.5. Матриця профілю конкурентних переваг компанії „Білайн”…………37 3.6. Побудова матриці зваженої оцінки конкурентних переваг компанії „Білайн”……………………………………………………………………………..39 3.7.Побудова радару конкурентоспроможності…………………………….40 3.8. SРАСЕ-аналіз стратегічної позиції компанії Білайн…………………...41 3.9. Оцінювання рівня синергізму на компанії „Білайн” …………………... 48 Розділ 4. Формування стратегічних альтернатив на основі портфельного аналізу…………………………………………………………………………….…50 4.1. Стратегії на основі матриці BCG……………………………...…………50 4.2. Стратегічні рекомендації згідно з матрицею GE………………………...53 Розділ 5. Побудова матриці SWOT-аналізу………………………………………60 Висновки Список використаної літератури
Ціна
90
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи