Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психодіагностика. Розгорнуті повні відповіді.
Шпаргалка
№ K-23684
1. Поняття психодіагностики. Предмет та структура психодіагностики. Зв'язок психодіагностики з іншими галузями психології. 2. Передісторія та історія психодіагностики. Становлення психодіагностики як науки. Розвиток психодіагностики у ХХ ст. Розвиток психодіагностики у дореволюційній Росії, у СРСР, в Україні. 3. Психодіагностичні задачі та ситуації. Класифікація психодіагностичних ситуацій. 4. Психодіагностичний метод. Поняття про психодіагностичний метод. Вимоги до нього. Основні діагностичні підходи (об’єктивний, суб’єктивний, проективний). 5. Діагностично-корекційна робота у закладах освіти: основні завдання та напрямки. Основні етапи здійснення діагностично-корекційної роботи. 6. Тест як основний інструмент психодіагностики. Класифікація тестів. Адаптація зарубіжних тестів. Стандартизація тестів. 7. Поняття про надійність психодіагностичних методик. Методи визначення надійності. Типи надійності: надійність паралельних форм, ре тестова надійність, надійність частин тесту. 8. Поняття про валідність методики та її типи. Валідність як комплексна характеристика психодіагностичної методики. Типи валідності: очевидна валідність, валідність змісту, критеріальна валідність, поточна валідність, прогностична валідність, конструктивна валідність. 9. Стандартизація тестів. Поняття про стандартизацію психологічних тестів. Форми стандартизації. Вибірка стандартизації. Види шкальних оцінок. 10. Основні етапи психодіагностичного дослідження: етап збору даних, етап переробки та інтерпретації, етап прийняття рішення. 11. Етичні аспекти психодіагностичного дослідження. 12. Психологічний діагноз. Поняття про психологічний діагноз. Рівні психологічного діагнозу(симптоматичний, етіологічний, типологічний). 13. Нормативні вимоги до психодіагностичних методик, до виробників та користувачів методик. 14. Загальна характеристика тестів інтелекту. Історія становлення. Шкала розумового розвитку Біне-Сімона та Станфорд-Біне. Діагностичне призначення тестів інтелекту. Класифікація тестів інтелекту. 15. Шкали інтелекту Д. Векслера: історія виникнення, структура та діагностичне призначення. Модифікації методик. 16. Феноменологічна структура та динаміка особистості: види рис особистості; види розвитку особистості; основні сфери особистості; потенціали особистості; основні утвори особистості. 17. Методи діагностики рис особистості. Діагностичне значення питальників. Особистісні питальники. Метод спостереження. Метод інтерв’ю. Дії психолога по застереженню та подоланню спотворень. Правила побудови інтерв’ю. 18. Мотивація як об’єкт психологічної діагностики. 19. Мотив і мотивація. Спрямованість мотиваційної сфери. 20. Мотиви і потреби. 21. Індикатори мотивації. 22. Методи та методики діагностики мотиваційної сфери особистості.
Ціна
40
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи