Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психодіагностика. Шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-23657
1. Поняття психодіагностики. Предмет та структура психодіагностики. Зв'язок психодіагностики з іншими галузями психології. 2. Передісторія та історія психодіагностики. Становлення психодіагностики як науки. Розвиток психодіагностики у ХХ ст. Розвиток психодіагностики у дореволюційній Росії, у СРСР, в Україні. 3. Психодіагностичні задачі та ситуації. Класифікація психодіагностичних ситуацій. 4. Психодіагностичний метод. Поняття про психодіагностичний метод. Вимоги до нього. Основні діагностичні підходи (об’єктивний, суб’єктивний, проективний). 5. Діагностично-корекційна робота у закладах освіти: основні завдання та напрямки. Основні етапи здійснення діагностично-корекційної роботи. 6. Тест як основний інструмент психодіагностики. Класифікація тестів. Адаптація зарубіжних тестів. Стандартизація тестів. 7. Поняття про надійність психодіагностичних методик. Методи визначення надійності. Типи надійності: надійність паралельних форм, ре тестова надійність, надійність частин тесту. 8. Поняття про валідність методики та її типи. Валідність як комплексна характеристика психодіагностичної методики. Типи валідності: очевидна валідність, валідність змісту, критеріальна валідність, поточна валідність, прогностична валідність, конструктивна валідність. 9. Стандартизація тестів. Поняття про стандартизацію психологічних тестів. Форми стандартизації. Вибірка стандартизації. Види шкальних оцінок. 10. Основні етапи психодіагностичного дослідження: етап збору даних, етап переробки та інтерпретації, етап прийняття рішення. 11. Етичні аспекти психодіагностичного дослідження. 12. Психологічний діагноз. Поняття про психологічний діагноз. Рівні психологічного діагнозу(симптоматичний, етіологічний, типологічний). 13. Нормативні вимоги до психодіагностичних методик, до виробників та користувачів методик. 14. Загальна характеристика тестів інтелекту. Історія становлення. Шкала розумового розвитку Біне-Сімона та Станфорд-Біне. Діагностичне призначення тестів інтелекту. Класифікація тестів інтелекту. 15. Шкали інтелекту Д. Векслера: історія виникнення, структура та діагностичне призначення. Модифікації методик. 16. Основні положення психолого-педагогічної діагностики, основні групи проблем та основні аспекти психодіагностичного дослідження в шкільній галузі. 17. Сильні та слабкі сторони спостереження як діагностичного методу. Теоретична, практична та інструментальна підготовка наукового спостереження. 18. Значення усного опитування в психодіагностиці та зміст підготовки до інтерв’ю. Вимоги до інтерв’юера та до умов проведення інтерв’ю. 19. Недоліки самозвітів. Їх врахування в процесі проведення психодіагностичних досліджень. Методика Леонгарда-Шмішека та методика А. Є. Лічка. Їх сутність, особливості. 20. Особливості методик по вивченню ціннісних орієнтацій та інтересів людини. 21. Поетапний план проведення дослідження ціннісних орієнтацій та самооцінки учнів. Доцільність кожного з виділених Вами етапів. Сутність методики КОС-1, особливості опрацювання її результатів.
Ціна
40
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи