Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Винахідництво, як об"єкт психологічних досліджень
Курсова
№ K-22941
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи активізації винахідницької діяльності 1.1. Історико-методологічний аналіз психолого-педагогічних досліджень винахідницької діяльності учнів 1.2. Психологічний аналіз винахідництва 1.3. Визначення поняття винаходу та його ознаки 1.4. Творчість винахідництва і чинники, що впливають на нього Розділ 2. Створення системи формування умінь винахідництва 2.1. Психолого-педагогічні умови розвитку винахідництва 2.2. Технологія навчання дошкільняіт прийомам розв’язання технічних задач, що формують уміння винахідництва 2.3. Розвиток винахідництва в учнів початкової школи Розділ 3. Розвиток винахідницьких здібностей молодших школярів при навчанні констуюванню 3.1. Організація дослідження 3.2. Результати експерименту Висновки Список використаної літератури
У суспільному житті часто виникають проблемні ситуації, для дозволу яких слід застосовувати знання і уміння, накопичені в процесі навчання. Проте, пропонована для засвоєння учбова інформація представляє систему абстрактних, формальних відомостей (у вигляді тексту, моделей, знакових систем), які рідко можна використовувати на практиці в чистому вигляді. Таким чином, в освітньому процесі необхідно акцентувати увагу на уміннях вчаться здійснювати перенесення відомих способів діяльності в нові ситуації, на готовність до пошуку нових проблем, тобто на прояв творчості. Спостережувана в останні десятиліття в світі зміна парадигми освіти орієнтує зсув цілей освіти у бік людини, на розвиток особистості учня, що характеризується яскраво вираженою гуманістичною спрямованістю. У руслі подібних інновацій в Україні простежується тенденція збільшення частки предметів гуманітарного циклу, що має на меті формування моральності, волі і творчої свободи особистості, сприяюча формуванню культури мислення і творчих здібностей вчаться. В рамках проголошуваного особово-орієнтованого підходу, заснованого на принципах індивідуалізації і диференціація навчання, передбачається розробка складних різнорівневих програм, що надають можливості творчої самореалізації для кожного учня відповідно до його здібностей.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи